![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Locatie: Nijmegen
| WAALHALLA CENTRUM INDOOR 2011: Vlieg ‘M’ erin Beste model vliegers van Nederland, op: Maandag 21 februari & Maandag 21 maart Is onze hal geopend voor model vliegtuigen en helikopters. Er kan gevlogen worden vanaf 18:00 tot 23:00 uur. Na het succes van vorig jaar, willen we dit jaar ruimte bieden aan maximaal 20 vliegers. De hal heeft een oppervlakte van 2000 vierkante meter en is ruim 6 meter hoog. Kosten voor het vliegen zijn 10 euro per keer. Betaling vindt bij binnenkomst plaats. Opgeven kan via deze draad of stuur een mail. Vermeld hierin je: Naam: Woonplaats: Model: Datum: UPDATE 21 Maart: om 21:00u komt TV Nijmegen filmen ! Daarnaast krijgen alle vliegers 1 gratis consumptie bij binnenkomst ! Op deze link vind je een compilatie film van vorig jaar: YouTube - Indoor vliegen in Waalhalla! Waalhalla Centrum. Waalbandijk 22, 6541 AJ Nijmegen. Laatst gewijzigd door Waalhalla Centrum; 17 maart 2011 om 11:13 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Mooi, dit keer op maandag ipv dinsdag. Eens zien of we kunnen komen. Ook mss wel handig om een adres of link naar de site te plaatsen in de 1e post. Het is in Nijmegen, Waalhalla Centrum
__________________ - |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Waalhalla tot mijn grote schrik ontdekte ik net in de agenda dat ik 21 feb op curses ben. 21 Maart ben ik wel vrij en heb deze datum nu gereserveerd voor het indoor feest. Ik hoop je/jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Excuus voor de impulsieve aanmelding voor 21 feb. Dus 21 maart ben ik er zeker bij! Gr Eric |
|
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| indoor, model, nijmegen, vliegen, waalhalla |
| Discussietools | |
| Weergave | |