![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
of de gee bee of hyper taxi.... zat keuze het nadeel aan deze jet is alleen wel dat hij maar 3.5 minuten vliegtijd heeft als je lekker zit te spelen een hyperion 2s240mah is zeer aan te raden op de umx vliegtuigen ik heb nog geen negatieve reacties gezien ik heb nog geen umx vliegtuigen gehad ben er wel naar aan het kijken omdat ik nu eindelijk een spektrum zender heb (dx-7s) en als ze nu ook nog eens komen met een umx f86 sabre dan weet ik het wel veel meer vermogen als de standaard!
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2007
|
Heb ook nog geen UMX in mijn bezit (Wel een Spektrum zender). Heb wel vaker modellen van dit formaat gevlogen o.a deze van HK: HobbyKing R/C Hobby Store : Micro light aircraft RTF 5A Brushless w/ 2 Servo Vliegt verder prima. De UMX zijn wel een stuk mooier. Momenteel twijfel ik dus tussen de eerder genoemde versies. Voor de anderen loop ik nog niet echt warm, maar dat is persoonlijk. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
en de rest van de specs zijn er ook: UMX MiG 15 DF BNF (EFLU1680): E-flite - Advancing Electric Flight wel leuk dat ze ook meteen een mini carbon cub ss hebben gemaakt en een ask 21 om ultra micro te kunnen slepen! ![]() ik vind het wel erg leuk dat ze hem zo schaal hebben gehouden de rest lijkt meer op een vliegende wc rol kijk maar naar die van robbe: heel wat anders niet
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2010 Locatie: Wildervank Leeftijd: 17
|
Daar heb je gelijk in Robert. http://www.google.nl/imgres?q=mig+15...1t:429,r:1,s:0 Maar een Carbon Cub ss en een ASK 21 ultra micro (beide?)?? Wat bedoel je? Zijn die ook in ontwikkeling? Edit: http://www.e-fliterc.com/Airplanes/UMX/ Groet
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2012 Locatie: Elst gld. Leeftijd: 33
|
Dit is geweldig spul jongens! heb zelf al meerdere modellen gehad van dit merk, en kan niet anders zeggen dat ze erg mooi en goed vliegen! deze modellen worden onderschat wat betreft de vliegeigenschappen, de mig heb ik mogen vliegen in duuitsland, de carbon cub ook, alleen het zwevertje nog niet. Moet wel zeggen dat het zwevertje erg mooi is, maar qua zweven een beetje minder, doet t wel aardig, maar is ruimte voor verbetering.Ik zou zeggen ff doorsparen en zo'n ding halen; ik vind het waar voor je centen!Veel plezier!
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |