![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2006
|
Als ik een tip mag geven. U heeft een kruis van het carbon gemaakt onder de vleugel. deze techniek is achterhaald. Tegenwoordig gebruikt iedereen een v. Van samen uit de romp naar halverwege de voor en achterlijst. Dit is stijver. Deze vleugel kun je nu torderen. Met een V niet meer. Verder zou ik aanraden om het kruis nog te verstevigen met een carbon rod van 1mm recht naar de vleugel waar het carbon elkaar kruist halverwege de vleugel. Verder heel erg gaaf gespoten, Peter |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Hardinxveld - Giessendam Leeftijd: 54
| Citaat:
Bedankt voor de tip, normaal gebruik ik ook een "V" maar in deze gevaal dit komt door de design en ook wat makkelijk voor mij is, aan de voorkant van beide vleugels komt er 4 stabilisator plaatjes en waar de 2 stangen samen komt, komt er ook een 1mm stangetje door de plaat dichtste bij de romp. De Xerces van mij is op hetzelfde manier gedaan en hij vliegd prima, eigenlijk uit 6 xerces gemaakt bij onze club, de enigste die doet het gelijk zonder aanpassingen, dit zeg mij niks mis mee. Ik ben niet lang beggonen met vliegen (beetje meer als een jaar) en had helemaal geen ervaring met modelbouw, zo ik heb nog niet mijn oog op wedstrijd, als dat ooit gaat gebeuren, dan beloof ik dat ik alles op de juist manier doet. Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] Laatst gewijzigd door Malky96d; 12 februari 2012 om 13:16 | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Mijn nieuwe "Razor" shockflyer is nu helemaal af en "Cleared for takeoff" hij gaat 18 february 2012 voor de eerste de lucht in, met een beetje geluk komt er een filmpje bij. Viegklaar (inc accu, rhino 2s 360Mha) weegt ie 145.5g, ik had eigenlijk meer verwacht door de verf die er opzit, maar erg meegevalen. Specs; Motor = Turnigy 2204-14T Regelaar = Turnigy plush 6amp Servo's = 3 X 8524 4.3g (4.8g inc snoer) pico servo Hier is ie dan Bedankt allemaal voor het kijken, en als jullie meer over dit toestel willen weten, gewoon vragen, ik bijt niet
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] Laatst gewijzigd door Malky96d; 12 februari 2012 om 13:17 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
|
lijp!! heb je trouwens dit vliegtuig zelf gesneden of gefreesd? heb je misschien ook de tekening op de computer staan of wil je hem scannen? zo ja dan heb ik hier wel intresse in, lijkt mee een heel mooi toestel om te maken nu alleen nog zien hoe die vliegt Groeten, Niek
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Sorry maar er bestaat geen tekening, het idee is gewoon uit mijn hoofd gekomen, ik heb alleen een maal van karton gemaakt en de vliegtuig zelf van depron uitgesneden gewoon met een afbreek mes, daarna alle kanten netjes gemaakt met 220 korel schuurpapier. Je kan misschien iets vanaf de foto's regelen als je weet dat de vleugel spaan is 84cm. Hope dit helpt Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] Laatst gewijzigd door Malky96d; 12 februari 2012 om 13:17 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Je doet het maar ff, tekenen, snijden, bouwen ... En 't ziet er nog super uit ook, als dit in een kit bestond, was ik 1 van de eerste die hem kocht ! ![]() ![]()
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] Laatst gewijzigd door Malky96d; 12 februari 2012 om 13:18 | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Kun je de draad in de geheel doorlezen?
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] Laatst gewijzigd door Malky96d; 12 februari 2012 om 13:18 |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
m.v.g. Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| binnen, shockflyer, spuiten, topper !, vliegen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |