![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Overigens zijn er ook locaties met inpandige vijvers denk ik. Bart
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Ben ik helemaal met je eens.Ik denk dat de reacties van de medehobbyisten tot nu toe er toe kunnen bijdragen om dit te realiseren.Ik denk ook dat de watervrees nog een beetje overheerst wat betreft de apparatuur maar dat hoeft echt niet omdat dat goed te beschermen is.Ik hoop op meerdere reacties.Als je het eenmaal geproeft hebt als je vanaf het water hebt opgestegen en geland dan wil je absoluut meer.Ik vindt het in ieder geval een fantastische ervaring.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
|
vandaag het frame voor de waterbak gemaakt(15mtr bij 5mtr en 10 cm diep).Volgende weekend gaat als het goed is het zeil erin en kan het gevuld worden.Ik wacht nog even met de lokatie te noemen omdat het eerst even uitgetest gaat worden(heb hier vol vertrouwen in omdat ik daar al met vliegtuigen vlieg).
|
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Heb vandaag weer de handen uit de mouwen gestoken en de waterbak is klaar op de afwerking na.Aanstaande woensdag is de premiére van het indoorwatervliegfestijn en ik zal dit persoonlijk invliegen zodat iedereen er van overtuigt kan zijn dat dit mogenlijk is.Dus Niek vergeet de beeldopname apparatuur niet.
|
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Heb vandaag nog even gecontroleerd op lekkages en wat bleek? Alles is droog gebleken.Dat is dus goed gelukt.Verheug me op a.s woensdag om te watervliegen.Kan ik ook gelijk m'n nieuwe zender uitproberen!
|
| | |
| | #29 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 45
|
Gezocht, langwerpige buisvormige balonnen, waar bijv die googelaars dieren van knopen. Andersoortige adult oplossingen mij gepmd blazen toch bolvormig op... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |