![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik ben werkzaam in een zwembad in onze buurt en heb wel eens gevlogen daar. Er zijn heel sterke luchtstromingen door het klimaatsysteem, en het plafond hangt vol met schuimplaten voor de akoestiek in het gebouw. Vliegen is daar gewoon onmogelijk.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Klimaat systeem kan uit? We zijn altijd geinteresseerd natuurlijk
__________________ |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Wat kan zo'nklein cameraatje toch een hoop plezier registreren.TOPPIE.Nu nog meerdere watervliegtuigjes en heli's met hun aviateurs.Gaan de volgende keer weer filmpjes geschoten worden?Ja toch!Ik hoop op veel aanmeldingen!
|
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
het was er leuk hannesie woensdag, zo leuk dat de plannen voor een depron waterfliegtuigje al klaar liggen , nu nog eve bouwen voor de volgende keer. ps als er meer belangsteling is voor water vliegen gaan we de tijden voor vliegen dan uitbrijden
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #55 (permalink) |
|
Dat gaan we zeker doen Imre.Tot nu toe vindt ik het jammer dat er niet meer reacties zijn gekomen.Ik blijf de andere wat met watervliegen te maken heeft bestoken zodat er meer interesse komt voor het indoorwatervliegen.Als er genoeg gegadigde zijn dan wil ik op de zaterdag ook wel om de zoveel weken open gaan.Op 28 april ga ik in Oss watervliegen en ga ze daar ook persoonlijk met dit gebeuren bestoken maar ook op dat draadje.Heb trouwens m'n sopwith pup vandaag ingevlogen en dat was me toch een waterballet.kistje wordt helemaal schoongesproeit zodat het schoon kan opstijgen vanaf het water.
|
| | |
| | #56 (permalink) |
| Guest
|
Als het nu nog een beetje winter wil gaan worden en gaat vriezen, kunnen we de volgende keer (ja dan probeer ik er ook weer te zijn) misschien wel opstijgen en landen vanaf het ijs Maar het is leuk (als alles goed blijft gaan dan). |
|
| | #57 (permalink) |
|
Dan zitten er drijvers onder je helie?Ik heb een paar weken geleden van het ijs af opgestegen met de drijvers eronder en ik moet je zeggen dat het een heel raar gezicht is hoe die kist reageerd.Flinke krassen onder de drijvers maar dat kan de pret niet drukken.Het is net alsof je een slipcursus volgt.Het vliegtuig gaat alle kanten op behalve de goede voor het opstijgen.
|
| | |
| | #58 (permalink) |
|
aanstaande woensdag is het weer zover dat er gevlogen gaat worden.Ik hoop dat meerdere vliegers komen kijken en zichzelf overtuigen dat het een geweldige beleving is om te indoorwatervliegen.Bekijk de filmpjes van Niek dat het een aparte beleving is om met een vliegtuig of heli met drijvers op te stijgen van en te landen op het watermaar dan wel in een hal.Een voordeel hier van is dat het weer altijdt constant is.
|
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |