![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
|
Hoi allemaal, Pampa Modelfighters organiseert op zaterdag 13 december 2008 voor de 7de keer zijn indoor vliegmeeting. Opnieuw zal deze meeting doorgaan in de sporthal van Houthalen. Deze hal is maar liefst 60m lang en 45m breed en beschikt over een vrije hoogte van 11 meter ! Iedereen is van harte welkom, zowel met vliegtuigen, helikopters en andere vliegende objecten. Er is wel een maximum limiet op het gewicht van het toestel, nl 500 gram ! LET OP : Vanaf dit jaar mogen er GEEN toestellen meer vliegen die bestuurd worden via infrarood. Dit wordt ons verboden door de eigenaars van de sporthal. U vindt hieronder links naar de inschrijvingsformulieren. Mogen wij u vriendelijk verzoeken dit, indien u wilt komen vliegen, zo snel mogelijk in te vullen en door te sturen naar info@pmf.be? Op het inschrijfformulier kan u ook kiezen wat u die dag eventueel wil eten (mits betaling natuurlijk). Deelnameprijs is 5 EUR voor de ganse dag ! Meer informatie over het evenement kan je altijd vinden op ..:: Pampa Modelfighters ::.. of door een mailtje te sturen naar info@pmf.be. U mag ook altijd bellen naar Jos Clissen (tel. +32 (0) 498 214769). In de hoop dat we er samen een gezellige vliegdag van kunnen maken, verblijven wij, hier alle benodigde informatie : * Nederlands * Engels * Frans * Duits Gelieve dit rond te zenden naar alle piloten die je kent !!! ![]() Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2006 Locatie: Linter Leeftijd: 20
|
Hey Mrbean, mijne shock van 45cm is af, en weegt 80gr. Dus spijtig genoeg aan de zware kant.. Vliegen doet het nie echt goed doordat de servo's nie goed terug naar het midden komen. Piet
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Dirk, ik heb via onze secretaris jullie aanmelding gekregen. Mag ik jullie toch nog vragen het document in te vullen dat je hier op het forum of op onze site kan vinden is ? Zodoende hebben we alle gegevens ... Alvast bedankt, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
| Met snel te zijn , heb ik niet naar beneden gescrold, en aldus het aanmelding-formulier over het hoofd gezien. Inmiddels is dit in orde gebracht Tot dan... Mvg Dirk
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| Citaat:
Stort dan de hal in of zo?! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Lijkt me ook een raar verbod, betekend dus ook dat je met speelgoed niet meer in de zaal mag zoals een Picooz of zoiets ![]() Stevo
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Hé dan organiseer je toch gewoon een indoor nachtvlucht Stevo
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hey allemaal, Sorry voor de onduidelijkheid over het infrarood. Theo heeft gelijk. De installatie van licht en alles wordt in de zaal geregeld met infrarood sensoren. Vorig jaar zijn er enkele rijen licht uitgevallen toen iemand met infrarood aan het vliegen was. En nu zijn we dus verboden om infrarood te gebruiken, sorry daarvoor. Als de zaalwachter 1 piloot betrapt met infrarood, krijgen we de sporthal NOOIT meer... Dus dank voor ieders medewerking ! Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! Laatst gewijzigd door MrBean; 1 november 2008 om 10:29 Reden: Indoor aangepast naar infrarood (tx Niek) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Mag er op 2,4 Ghz. gevlogen worden ??? Dit lijkt mij toch een goede vraag n.a.v. de nog niet toegestane 2,4 Ghz. band in België . Bij indoor zal dit wel géén probleem zijn , denk ik....
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |