![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 47
| Geweldig ![]() De aanmeldingen stromen binnen. Dit gaat helemaal goed komen. Han, wel even aanmelden via trmc@live.nl Met naam, model en kanaal nummer. Gr. Gerhard
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Citaat:
Dan weet je zeker dat je op de lijst staat. Gr. Gerhard
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2006 Locatie: Enter Leeftijd: 18
|
hoe zit het met de stroomvoorziening? zijn er genoeg 240 volt aansluitingen of is het verstandig een autoaccu mee te nemen? ik heb er 2 dus dat zit wel goed maar makkelijker is uiteraard op 230 volt ikheb je gemaild gdegroot..... ike
__________________ Mimi Dlg |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Citaat:
Stroom is aanwezig. Je kunt straks op verschillende punten je lipo's laden. Dus die accu's laat maar in huis. Scheelt wat til werk Gr. Gerhard
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw | |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juli 2008 Locatie: Enschede Leeftijd: 41
| Citaat:
Komt wel goed hoor
__________________ Groeten Mark. "Want je hebt hoogvliegers en parkflyers" | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Een T-Rex 250 is welkom De T-Rex 500 valt af. Dit i.v.m. gewicht (1380 gram) en veiligheid. Sorry daarvoor. Maar we hebben in flyer duidelijk staan; alles onder de 500 gram. Hier willen wij niet van afwijken. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt. Gr. Gerhard
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Leuk dat jij het leuk vind trampo! Ik ben er ook wel, hoop dat mijn F3X dan nog heel is... Anders bouwen we wel weer wat anders Nick, ik ben zeer benieuwd naar die Trex 250! En natuurlijk wat je er allemaal mee kunt! Misschien een idee om iets van een competitie op te zetten? Iets totaal anders dan de F3P wedstrijden, limbo dansen of een pilon race? Even een half uurtje daar voor uittrekken. Een prijs? Inschrijfgeld terug misschien? Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2006 Locatie: Enter Leeftijd: 18
|
leuk! limbo is wel leuk, erg leuk, maar dat is zonde van m'n plingpling, of ik zal even gauw iets moeten bouwen... een pylon race lijkt me wel erg leuk! of een wedstrijdje wiede meeste rondjes om zich heen vliegt in 1 minuut, haha iedereen duizelich:P achter je vliegtuig aanrennen is ook erg geinig, rondjes door de zaal rennen, westrijd wie het eerst, of in de minste tijd het rondje achter het vliegtuig gerent heeft (maximale afstand van persoon tot vliegtuig bijvoorbeeld 2 meter..... ik heb er écht zin in, de eerste keer indoor écht in de buurt, niet altijd zo ver weg.
__________________ Mimi Dlg |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
of wie er die dag de MINSTE lijm gebruikt
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Fijn te horen dat mensen er zin in hebben. Dat hebben wij ook. ![]() Een wedstrijd element Daar kunnen we over praten.Zal eens zien of we wat kunnen organiseren. Het is zo wie zo verstandig om meerdere vliegtuigen mee te nemen. Dus bouw er nog maar een Trampo
| | |
| | #75 (permalink) |
| Zou al een wedstrijd element op zich zijn Neem gelijk alle soorten lijm mee die je hebt. Denk dat je nog wel wat nodig hebt
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |