![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Duiven Leeftijd: 42
|
Ook wij gaan dit jaar weer indoormeetings houden. De eerste staat gepland op zondag 6 december van 12:30 tot 16:30 ![]() Inschijven kan al : Stuur een mailtje naar INFO@RC-FLYFUN.NL Vermeld daarin je naam kanaal en waarmee je komt. Let op !!!! vol is vol max aantal deelnemers 15 Vliegtuigmodellen maakt niet uit , heli's niet groter dan een 450. Verdere info volgt nog. Gr Bobbert Rc-Flyfun Laatst gewijzigd door Rc-Flyfun; 4 oktober 2009 om 18:46 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Je stond er al in Is altijd erg leuk, en redelijk dichtbij. Waarschijnlijk komen Robin, Robbin en en ik ook weer langs.
__________________ - |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 47
| Nou, dan kom je toch in Hengelo vliegen Die zit nog niet vol
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hengelo is een week eerder en op een zaterdag, maar het zou goed kunnen wat we daar heen gaan. Ik vind het gewoon erg vroeg dat we dik 2 maanden van te voren moeten bepalen waar we heen gaan. Zeker in december, waar het nog niet vast staat wanneer de wedstrijd is, en de wedstrijd gaat voor.
__________________ - |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Het was weer erg leuk daar in duiven. We hebben nachtgevlogen: Robbin muller met Robin janssen z'n SUltimate, met een paar ledjes van zoon hobbycity ledstrip erop (6 per tip en 3 boven en onder op de staart.) YouTube - Robbin muller indoor nachtvliegen En dit filmpje kreeg ik via een pb van Bobbert: YouTube - Indoorvliegen in het donker. Maar dat is ook Robbin met de SUltimate, ik niet. En weer Robbin, maar nu met wat licht: YouTube - Robbin Muller 3D modified SUltimate parkeerplek voor de shock, Tot 27 DEC!
__________________ - |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 5 maart 2008 Leeftijd: 48
| Dat anderen plotseling geconfronteerd werden met verlichting die zonder aankondiging uitgezet werd is dan weer minder... Willem.
__________________ Honeybee FP2/MPX Easy star, Xeno, Merlin/Trex 250/Kyosho Minium Flybaby//MX16S |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |