![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #227 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Je bent zakenman of je bent het niet, je zult toch voor je belangen moeten opkomen
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| |
| | #229 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Ben nu pitten, ik zie het morgen wel weer
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| |
| | #230 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Leuk is ook dat hezik bij de vorige uit de hand gelopen draad ook al aanwezig was.. Wat is dat nou toch met die oriëentatie Hezik, Je blijft volhouden dat je oriëentatie bij op zicht vliegen o zoveel malen beter zou zijn dan als met FPV vliegen. Hezik, als jij met je kist staat te vliegen weet ik zeker dat jij op een vliegdagje vast wel een keer even twijfelde hoe je kist in de lucht lag. Ga niet vertellen dat dit niet zo is, want iedere vlieger die ik ken heeft hier wel eens last van. Verder concentreer je je op je model. je weet waar je vliegen kan, en je kent de omgeving. Echter blijf je gefocust op je model, en oriëenteer je je met je perifere gezichtsveld. Verder zul je ook rekening moeten houden met de vliegtuigen om je heen, je zult dus soms even verder, of naast het model kijken om je perifere zien te vergroten. Oef..dat was even spannend.. landen? eerst even spieken ofdat er niemand op het veld loopt voordat je begint te roepen. Aanvliegen? Tis weer een verhaal apart. Dit alles heb je niet met het FPV vliegen. 9 van de 10 keer staat de cam op een pan servo, of is er gekozen voor een iets wijdere Fov. het beeld is in een keer ontzettend goed te overzien, Je weet direct je positie ten opzichte van het veld, Je kunt perfect in schatten waar te landen, en ook het twijfelen over hoe de kist in de lucht ligt ( waar de meeste mensen fouten mee maken) heb je geen last van. Stom gezeur over oriëentatie terwijl je verd*mme niet eens weet waar je het over hebt. Ik ga me toch ook niet met Alex zijn kisten bemoeien? Vind het prachtig om te zien, maar ik ken het niet, wil het niet kennen, heb er geen verstand van, en dus zal ik geen discussie met hem voeren. trouwens, vol blijven houden dat je Hezik niet bent. Welke schoft gaat er in zo'n discussie mengen terwijl er 3 berichtjes op zijn naam staan. Niet weten wat FPV vliegen is, en er enkel of alleen van heeft gehoord. Daarnaast Sander op zijn plek zetten door hem te vertellen dat hij stampvoetend dit forum heeft verlaten? Of weet dat hij ongelijk heeft en daardoor de discussie verlaat? Verschrikkelijk zielig. Menig mens die hier de draad zit mee te lezen, zal moeten beamen dat Sander in dat geval de verstandigste was, doordat hij er het eerst achter kwam dat het een zinloos, op niets uitlopend draadje zou worden. De mensen die nu echt verstandig zijn, zijn niet de mensen die het laatste woordje hebben, maar de mensen die in gaan zien dat het hier een gigantische kinderachtige bedoening is, en dus deze draad laten voor wat het is. De zoveelste draad die uitloopt op een zinloze discussie waar we niets mee bereiken. Dit is al 100x verteld, maar opnieuw word het een na het ander aangehaald.. Eindeloos zielepieten gedoe, en het gaat maar door. Laat hier alleen mensen die weten waar ze het over hebben bemoeien met de draad. Vanuit daar kunnen er keuze's gemaakt worden over het aanpassen van de wet. Zoals dat Richard zijn bedoeling was. Laatst gewijzigd door ramsus42; 17 maart 2010 om 22:17 |
| |
| | #231 (permalink) |
|
Aiii.. net te laat. Dit was nog vóórdat Kneiter aka Hezik eens deze draad verliet. Voordat er vrede op aarde kwam.. ai ai ai.......Niet op ingaan Hezik/kneiter. Gewoon laten voor wat het is! Laatst gewijzigd door ramsus42; 17 maart 2010 om 22:20 |
| |
| | #232 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Citaat:
De rest van je kinderachtige gezeik ga ik verder niet op in, omdat het aan Hezik gericht was en niet aan mij. Jongens ga lekker Sander veren in z'n reet steken, hij is een pionierende held die uit altruistisch oogpunt hier iedereen wil helpen! De werkelijkheid is dat ie het niet zelf ontwikkeld, maar de ontwikkelingen gedaan worden door een ander, dat ie zelf al problemen heeft met justitie door uiterst twijfelachtig vlieggedrag, dat ie forumgenoten uitmaakt voor NSB-er. De waarheid is dat ie via PB's z'n spullen hier gewoon aan de man brengt. De waarheid is dat hij er gewoon een 100% commercieel belang bij heeft. Maar nee... we gaan iemand pakken die uberhaupt niet aan de discussie deelneemt (Hezik) en we gaan die lekker zitten uitschelden, want Sander is een held! Mods, neem maar niet de moeite mij op basis van deze reactie te bannen, ik heb zelf mijn account opgezegd. | ||
| | #234 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality | |
| |
| | #235 (permalink) |
| Guest
| Ramsus nu moet je ophouden, wat wil je nu, nadat ik gezegd heb dat ik weg zal gaan, ga je een heel epistel schrijven over ene hezik, dat ik die ben en wat voor zak hooi ik wel ben. Vind je dat dan reëel? Wie is er dan niet verstandig? Natrappen, wederom zo'n typische kinderachtige modelbouwforumeigenschap. Schrijf vanaf hier maar wat je wil, echt, je ziet mij niet meer terug. Ga vooral je gang, ik zou zeggen dit is je kans, griept 'm, duikt er bovenop, gratis natrappen en zelfverheerlijking! |
| | #237 (permalink) |
|
Nee hoor, niets natrappen. Dit stond direct onder mijn 2de post. Jullie typen ook allemaal zo snel, dat als ik met een wat langer bericht bezig ben, deze meteen al odnderaan de pagina staat. Kneiter, hezik het was verstandig om weg te gaan. Laat dit draadje gewoon voor wat het is, je standpunt heb je duidelijk gemaakt. Het was niet mijn bedoeling je een trap na te geven. kus. |
| |
| | #238 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dikke kus terug! | |
| | #239 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
Ik vertel ze dan steeds dat ik ontwikkelaar ben en geen winkel, ik verkoop dus niet direct aan eindgebruikers. En ja, ik heb wel eens een tweedehands FPV camera verkocht via dit forum, maar of je je daar nu druk om wilt maken? Ik doe er liever iemand een plezier mee dan dat deze hier op de plank ligt te verstoffen. Ook help ik wel eens mensen die 't echt krap hebben, zoals Remy nadat deze z'n Nemo was kwijtgeraakt, dat vond ik zo zuur voor 'm. Die stuur ik dan voor een habbekrats wat spullen op die ik hier gebruikt heb ter evaluatie of voor m'n eigen gerief. Is dat ook commercieëel, of valt dat onder de noemer anderen helpen? Waar 't ontbreekt in al die opmerkingen richting mij is onderbouwing, waar haal je die wijsheid vandaan? Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality | |
| |
| | #240 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |