![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
het leek mij leuk om een draadje te openen waarin een ieder die een mooie kunstvlucht of 3D kist van 2,20m of groter heeft een foto of foto`s kan plaatsen. dit om een beetje een idee te krijgen hoe veel mensen er in ons eigen nederland big of large scale vliegers zijn. dus eigenlijk geen schaal ww2 kisten of pipercubs maar enkeld de kunstvucht en 3D toestellen. hier mijn inbreng en ik en benieuwd hoeveel verschillende foto`s er straks in dit draadje staan . ![]() 2,60 m EA330s 3W75 ![]() 2,40 m SD/TOC YAK 54 ZDZ80B2 Laatst gewijzigd door ultim@te; 6 december 2010 om 22:20 |
|
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Zie showcase
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Dit draadje wordt genieten
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
bedankt voor je inbreng jan de sbach vind ik voornamelijk heel mooi , is weer eens wat totaal anders dan een extra of een yak. ik hoop dat dit draadje straks verzadigd is met allemaal moois, dan kun je lekker achterover leunen en alles op je gemak bekijken. Laatst gewijzigd door ultim@te; 1 december 2010 om 23:26 |
|
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Mooie plaat van je Extra Roel! Hier mijn inbreng.... En een aantal EMCR big scale mannen: I'll be back soon...
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Funjet Ultra, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
er staan straks op emcr een heleboel mooie 2meter+ kisten op rij denk ik . hopen op mooi weer en dat het maar snel voorjaar wordt , kunnen we snel een open dag organiseren en al het moois uitstallen op ons mooie veld. deze hoort er eigenlijk ook wel tussen ( als we toch E.M.C.R. promoten ) Laatst gewijzigd door ultim@te; 1 december 2010 om 20:43 | |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2004 Locatie: Arnhem Leeftijd: 33
|
Hier fotootje van mijn 2.20m model. Extra 260 van pilot rc ![]() Uploaded with ImageShack.us groet, Dennis Laatst gewijzigd door Sprokkel; 1 december 2010 om 22:53 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2003 Locatie: OMMEN Leeftijd: 33
|
__________________ To FLY OR NOT TO FLY, THATS THE QUESTION. De vernieuwede website van RMF http://www.rmf-friendship.nl Laatst gewijzigd door Gert Jan Bastiaans; 2 december 2010 om 08:20 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |