![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Met ingang van heden is dus het kunstvluchtforum aangemaakt. Ik heb het bewust niet mogelijk gemaakt om hier te kunnen posten in de "root" van het kunstvluchtforum, maar alleen in de subforums hieronder. Hiermee blijft het een en ander overzichtelijk voor iedereen. Veel succes met dit nieuwe forum! Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Ik mis de 4e, in Nederland gevlogen, kunstvlucht klasse, F2B....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Theo, kijk even in het "oprichtingsdraadje" Robert
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ben blij dat het er eindelijk door is Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Bruno
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik kijk nog eens en......
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |