![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Castricum Leeftijd: 47
|
Heren, Tijdens de NK in Utrecht begonnen de race hormonen te borrelen. Daarom willen we jullie uitnodigen voor een slotcar middag. Wanneer: Zaterdag 11 Februari 2012. Start tijd: 12:00 Eindtijd: 20:00 Locatie: Almere Minimaal aantal deelnemers: 8 Maximaal aantal deelnemers: 12 Kosten: minder dan 10 euro (dit is alleen rijden dus zonder eten) Als het laat wordt kunnen we de chinees oid langs laten komen. We krijgen instructie van Fred. Kinderen mogen natuurlijk ook mee als ze niet te jong zijn. We hebben al 5 deel nemers: Fred Rik Robert-Jan PP Bert van Haren Laat even weten of je zin hebt om mee te racen. Ik heb er veel zin in komt allen. Groet Robert-Jan PS Moderater dit draadje staat op de juiste plaats. Laatst gewijzigd door Robert-Jan; 18 december 2011 om 20:28 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
Nou ik snap het ook niet ,het zijn toch autootjes waar je het over hebt of niet.
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Dus LB gaat over het sturen met 2 lijnen.... RC, dat is toch met zo'n zendertje?
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. Laatst gewijzigd door Bruno van Hoek; 6 november 2011 om 08:37 | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Beste LB vrienden, Zaterdag 11 februari willen we een slotcar middag houden. Dit kan natuurlijk niet zonder deelnemers. Het animo leek heel groot dus daarom hebben we deze middag georganiseerd. Er zijn op dit moment echter 5 deelnemers. Het zou leuk zijn als we minimaal 8 deelnemers hebben. Daarom wil ik jullie nogmaals vragen geef je op. Groet Robert-Jan |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Het was een top dag De foto's en uitslag staan op de site www.lijnbesturing.nl -> nieuws Groet Robert-Jan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |