![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Citaat:
De goede verstaanders hebben aan een half woord genoeg.
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Ik hoor net op 11 december. Jammer, ik heb roosters die 4 weken vooruit gepland zijn. Gaat dus niet meer lukken.....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2005 Locatie: Thuis Leeftijd: 36
|
Inderdaad 11 december. Uitnodigingen worden aanstaand weekend verstuurd. Gister hebben we met de SC bijeen gezeten.
__________________ "Of all the things that i've lost, i miss my mind the most" -Ozzy Osbourne www.gewoonvoorjou.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
1 week van tevoren. ![]() Dat gaat toch helemaal nergens meer over? 15 januari lijkt me een stuk vriendelijker datum. Kan iedereen het tenminste inplannen.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Citaat:
"Just in time "werkt hier slecht. Regeren is vooruitzien, planning ook.
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |