![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| Gefeliciteerd mannen! (en een enkele vrouw begreep ik) Na lang lobbyen door met name Bruno van Hoek is het eigen lijnbesturings deel een feit. Ik zal vanavond mijn best doen om eea over te slepen naar hier. Bier, taart en andere giften, uiteraard welkom Bruin weet mijn adres |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006
|
Vrije vluchters ook blij dat ze van de 'rondvluchters' af zijn
__________________ Veel Tantalus en een beetje van Stobel maar toch weer net niet genoeg http://home.hccnet.nl/l.wakkerman/po...bouw/index.htm |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2005 Locatie: Thuis Leeftijd: 36
|
Ehy super een nieuw plekkie... Waar is de koelkast met drank??
__________________ "Of all the things that i've lost, i miss my mind the most" -Ozzy Osbourne www.gewoonvoorjou.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Genk - België - EBZW Leeftijd: 46
| Citaat:
__________________ It's only when you look at an ant through a magnifying glass on a sunny day that you realise how often they burst into flames. | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Jij komt uit een goed nest...
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Zo eea verplaatst. Mischien staat er nog een enkel draadje fout, dan melden jullie nog wel even? Ooknog ideetjes over een logo? (zie logo draadje) Er hangt nu nog een RC kist als logo boven.. Niegoe
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: B 52° 24' L 5° 53'
|
He he het heeft wat voeten in aarde gehad maar we hebben nu een eigen plekje.
__________________ http://www.happyview.info teken ook !!!!! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 september 2005 Locatie: Thuis Leeftijd: 36
| Citaat:
Cyano is om mee te lijmen, niet om te SNUIVEN!!
__________________ "Of all the things that i've lost, i miss my mind the most" -Ozzy Osbourne www.gewoonvoorjou.nl | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
Wat is lijnvliegen eigenlijk? Als ik het goed geïnterpreteerde (na rondstruinen op dit forum) komt het er op neer dat je vliegtuig aan een paaltje verbonden via een touw of lijn, en dus enkel in cirkels kan vliegen. Qua besturing lijkt me dat al makkelijker omdat je dan dus eigenlijk enkel je motor en je hoogteroer nodig hebt, wellicht ... maar wat is het verdere doen hiervan en waar sta je dan zelf als bestuurder? Afijn, heb dus wel wat vragen bij de term "lijnvliegen"
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |