![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2005 Locatie: Stadskanaal, Groningen
|
In de onlangs gehouden subcie vergadering is het volgende nog zeer voorlopige lijstje van Nederlandse wedstrijd- en evenementdata besproken: 8 mei – LB dag I Almere 22 en 23 mei - Karel Doorman Cup: Carrier op Ypenburg 12 juni – Recordcup I en Tupker-stunt Stadskanaal 7-8 augustus – combat international Dronten + Recordcup II en dieselcombat (indien mogelijk) 11/12 september – NK de Peel (reservedatum 25/26 sept) 25 september LB dag II Almere 2 en 3 Oktober – finale wedstrijden speed en teamrace SUL Utrecht De voorlopige internationale kalender (voor zover door mij van belang geacht, dus enigszins in de buurt: ) 1-2 mei Bitterfeld 30-31 mei LB wedstrijden (Stuntklassen en miniteamrace) Willi Schmitz (dicht bij Nederlandse grens) 5-6 juni Sebnitz 19-20 juni Genk (alleen stunt) 3-4 juli Landres (stunt en teamrace) 23-31 juli WK Hongarije 7-8 augustus Combat International Dronten 14-15 augustus Verviers/Pepinster (F2ABC) 21-22 augustus Untersiggental (stunt) 28-29-30 augustus Nationals Engeland 18-19 september Barton Engeland Als er wijzigingen zijn lijkt mij dat het handigst dat mij dat wordt doorgegeven, dan zal ik dat in dit lijstje aan het begin van het topic wijzigen, zodat dat zoveel mogelijk up-to-date is. PP
__________________ Tanto quanto, tanto tam! Laatst gewijzigd door FOX35; 20 april 2010 om 18:04 Reden: Almere-2 naar 25/9 - Den Helder vervallen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Over de 2e LB dag: Ik vind 2 oktober echt veel te laat, dan is de lol er wel een beetje af voor mij.... 18 september is wat dat betreft een veel betere keuze. Kan ik me het niet gelijktijdig plannen met de British Nats nog enigszins voorstellen, Barton is pas ontstaan na onze LB dagen, dus niet echt iets om je eigen evenementen voor opzij te zetten. Rekening houden met wedstrijden in onze regio (Genk, Verviers en recentelijk Geilenkirchen) moet natuurlijk gebeuren, maar Engeland ligt daar toch wel buiten. (Frankrijk, Italie, Midden- en Oost Duitsland evenzeer) Ik zou zo'n LB dag ook veel liever midden in de zomer -in plaats van aan de randen van het seizoen- hebben, maar daar waren al zo veel evenementen. Die concessie hebben we dus al gedaan....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2005 Locatie: Stadskanaal, Groningen
|
Bruno: ik weet niet meer precies waarom, maar Henk was degene die uiteindelijk aangaf dat de 2e LB dag dan op 2 oktober zou plaatsvinden. Als je wilt weten waarom en of er nog een alternatief mogelijk is, kun je dat het beste even met Henk kortsluiten. Overigens kan het in oktober bar en boos zijn, maar het kan ook nog schitterend rustig herfstweer zijn.
__________________ Tanto quanto, tanto tam! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
De data van de LB dagen zijn in ieder geval niet aan de orde geweest, dus ik ga er vanuit dat men de redelijkheid van mijn amendering heeft ingezien.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
| Juist omdat ze niet aan de orde zijn gekomen , neem ik aan dat de oorspronklijke, geplande, data zijn gehandhaafd?
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik mag toch hopen van niet... Lijkt me trouwens stug, ik had de bezwaren tegen die 2e oktober goed beargumenteerd doorgegeven.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 67
|
Wat worden nu uiteindelijk de datums van de LB dagen 2010? Nu Winterswijk wegvalt is daar misschien een opening?
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005 Locatie: Castricum Leeftijd: 46
|
Even op google Dat hangt van de betekenis af. Als je het hebt over een datum op de kalender (13 januari 1999), dan spreek je in het meervoud meestal over datums. Maar data is ook mogelijk Toelichting Het woord datum als aanduiding voor een bepaalde dag is al erg lang ingeburgerd. Vandaar dat het Nederlandse meervoud datums al heel gewoon is. Het gebruik van data voor gegevens is nog betrekkelijk recent. Het enkelvoud datum is in de betekenis 'gegeven' niet gangbaar. Dat verklaart waarschijnlijk dat veel mensen denken dat data enkelvoud is (de data is ontoegankelijk). Zij maken dan als meervoud: data's. Die vorm is fout, want we hebben daar te maken met een dubbel meervoud. We zeggen of schrijven ook niet musea's of centra's. Groet Robert-Jan |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Maar nu nog een juiste datum voor de tweede LB dag.
__________________ when in trouble or in doubt: fly in circles, crash and shout. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |