![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2008 Locatie: Lemgo-Duitsland Leeftijd: 48
|
Hallo aan iedereen, Kan iemand mij vertellen waar ik een bouwtekening kann bestellen van volgend schip: Hr.Ms Rotterdam Naamsein L800-(zie foto) ![]() Ik heb al gekeken bij de NVM,maar daar heb ik haar niet gevonden. Ook heb ik al gezien dat ze als model gebouwd is,maar nergens een adres waar ik een tekening bestellen kan. Weet iemand iets?? Bvd,John Langerak |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2005 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 52
|
Hoi John, Ik ben er zelf nog niet geweest. Maar heb je het nationaal archief al geprobeerd ? Is verder benoemd op onderstaand draadje http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1385931
__________________ Facta non Verba: In het water: riviersleper Dickie, Op de helling: Onderzeebootjager Rotterdam, Op de testbank: Multiplexers, Servoregelaars, ESC, etc... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2005 Locatie: lemmer Leeftijd: 23
|
50 euro, dan heb ik een setje tekeningen voor je haha, neehoor, NIMH proberen, 12 euro, 1:200. NIMH | Modelbouwtekeningen | Amfibische transportschip Rotterdam
__________________ Even druk met echte bootjes... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2008 Locatie: Steensel Leeftijd: 43
|
Hallo ik heb de tekeningen van de hrms Rotterdam bij de marine besteld Ik heb daar al verschillende bouwtekeningen gekocht deze worden netjes opgestuurd. De tekening is compleet met spantenplan, alle aanzichten en een paar doorsnedes. Ook de prijs valt wel mee. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
__________________ Car:Hpi Blitz,Kyosho Ultima,Tamiya Mondeo Bouw: hrmsDe Ruyter,hrmsRotterdam,Happy Hunter |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
@ Han,Susho en Edwin de B, he bedankt jongens,zo zie je maar even vragen en raad komt ja dan gaan we daar even de tekening bestellen,en dan word dit na de "7 Provincien 1909"mijn volgende projekt. wat ik zo zie kunnen we daar echt veel speciale funkties in kwijt,bewegende kraan,bewegende goalkeeper met geluid(digitaal),helicopters met draaiende rotoren,boten die we apart eruit kunnen laten varen enz,enz. Okay jongens,bedankt. Grtz,John |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Best leuk zonnen op dat voordek hoor.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2005 Locatie: Roosendaal
| Citaat: Deze tekeningen kan je bestellen bij: instituut voor Maritieme historie Jan van Nassaustraat 112 2596 BW 's Gravenhage. Als je deze link opzoekt kan je zelfs via een link "modelbouwtekeningen" op deze site de tekeningen gewoon bestellen ze kosten zo rond de 12 euro schaal 1:100 Hopende je hiermee geholpen te hebben. Groet John Aartsen |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 72
| Citaat:
Bureau Historische dienst is verhuisd naar de Alexander Kazerne te Den Haag. Kijk op www.nihm.nl tel. 070- 3165851 - e-mail NIHM@mindef.nl Hier kan je bestellen openingstijden Dinsdag t/m Vrijdag 08.15 - 16.45 uur. mvgr ABT | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hallo aan iedereen, Zo,goed nieuws,de tekening is vandaag aangekomen. Het ging dus vrij snel,en voor 12€ beste kwaliteit! Zo nu dan zien dat ik de "7 provincien 1909"klaarkrijg en dan gaat het verder met dit juweeltje. grtz,John |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 16
|
hallo ik wil hem ook gaan bouwen, zijn het duidelijke tekeningen en even een vraag heeft het een boegschroef volgens mij wel maar weet niet zeker
__________________ op de werf: hr.ms.pax y8500, stealth springer tug. http://picasaweb.google.com/111202881399681663408 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
@ZKKArnhem, Ja de tekening is zeer duidelijk en de kwaliteit is ook zeer goed. Het is 1 tekening,zeeeeeeer groot,en je word er echt wijs uit. Ik heb ze hier liggen nadat ik ze besteld had,maar nu weet ik niet meer precies of ik haar bouw,of toch bij zulke schepen blijf die ik nu aan het bouwen ben(DE 7 Provincien uit 1909). groetjes,John |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 16
|
oke bedankt voor de moeite.
__________________ op de werf: hr.ms.pax y8500, stealth springer tug. http://picasaweb.google.com/111202881399681663408 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |