![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2010 Leeftijd: 23
|
Ik ben van plan volgend jaar te beginnen met de bouw van de Absalon maar ik vind er geen bouw verslag van terug... Weet iemand waar ik meer info kan vinden hierover? als ik er aan begin zal ik iedereen zeker op de hoogte houden met mooie foto's en bouw verslagen hoor |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Is er soms weer een kredietbeoordelaar actief geweest om de boel op stelten te zetten? De laatste tijd zijn die nogal in het nieuws, en in staat om met een plusje of minnetje bij een bepaald land of instelling meteen tot blinde paniek te leiden...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Het gaat me ook niet om de aanschaf ik had gewoon graag wat meer info gehad over het bouwen er van enzo. Info over de echte boot vind ik genoeg maar ik vind het raar dat er zo wijnig mensen zijn die dat hem al gebouwd hebben en dat er geen bouwverslagen ofzo van de vinden zijn.
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2006
|
De meeste mensen die marine schepen bouwen, bouwen NL schepen en doorgaans van tekening. Misschien als je je hier aanmeld dat je meer succes heb http://www.rc-modellbau-schiffe.de/w...php?boardid=72
__________________ Varend: Jean-Bart, Harbour tug number 6 en S-100 In aanbouw: Dupetit-Thouars, Zwarte Zee |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
| Citaat:
Krick Modelltechnik
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 januari 2008 Locatie: Purmerend, N-H Leeftijd: 32
| Absalon von Billing Boats - SchiffsModell.net Hier misschien iets aan? Om een indruk te krijgen..... Laatst gewijzigd door Shifter; 8 februari 2012 om 18:38 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |