![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2008 Locatie: Woerden Leeftijd: 42
| Citaat:
Tja hans.. Daar heb je het alarmpatronen, die vallen alweer onder de wet wapens en munitie en is verboden.. Ik kan het weten omdat ik bij het justitiunele apparaat werk en ik daar zowiezo mijn vingers niet aan ga branden. Het idee van lex vind ik een stuk veiliger en is ook een stukje mooier ook .van wat ik heb gezien. Martin | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2008 Locatie: Woerden Leeftijd: 42
|
Maar wat ik me af vraag en ook even wil informeren. Zijn er ook battle ship clubs in nederland? Ik vraag op mijn werk wel naar de regelgeving vwb de bb guns op rc schepen.. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007 Locatie: Bosschenhoofd Leeftijd: 42
|
Beste Splinter, misschien hier wel een interessante link http://www.modelshipgallery.com/gall...mskerck-03.jpg Ik had deze boot al eens eerder gezien en dhr. paans is zeker geen onbekende in de mini-marine wereld. misschien kan je hem wel eens vragen hoe hij dit gedaan heeft. succes met de verdere bouw. gr. Gert |
| | |
| | #35 (permalink) | |
|
Voor iedereen(ook voor mij zelf) die het wil weten,heb ik navraag gedaan bij een collega van de afdeling wapens, explosieven en narcotica binnen mijn korps. Citaat:
| |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
de link die je hebt neer gezet werk niet. Grt martin | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Guest
| Maxotronic - Raketenwerfer - Modellbau Vondt ik tijdens mijn dagelijkse portie surfen. Misschien al bekend bij jullie, maar wilde hem jullie niet onthouden |
|
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2005 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 52
|
Die was bekend, maar ûh, ...... heb je de prijs gezien ? 't is wel inclusief BTW, dat scheelt.
__________________ Facta non Verba: In het water: riviersleper Dickie, Op de helling: Onderzeebootjager Rotterdam, Op de testbank: Multiplexers, Servoregelaars, ESC, etc... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Guest
|
Het words steeds gekker. Maar wel grapig met die letjes en zo. Zo lang het maar daar bij blijft en niet dat je mooie slepertje door een marine schip de kelder in gestoten word. hahaha Had het wel eens gezien bij een onderzeeer die torpedos afschoot. Ja zonder munutie dan he. Groetjes, Peter |
|
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
__________________ www.henrikaper.nl |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Als ik de benodigde spullen binnen heb ,gaat dat wel een mogelijkheid worden.. | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2005 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 52
|
Kelderen hoeft niet. Ik heb in een ver verleden ooit eens een model van de ruyter gezien met daarin diagonaal in de romp een stuk rail geplaatst. Daarover werd een gewicht gereden. Gevolg slagzij. Net echt. 't is maar een idee.
__________________ Facta non Verba: In het water: riviersleper Dickie, Op de helling: Onderzeebootjager Rotterdam, Op de testbank: Multiplexers, Servoregelaars, ESC, etc... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |