Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Forum nieuws, nieuw hier? neus hier eerst even rond. > MBF Productbeoordelingen / testen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 27 januari 2012, 15:25   #1 (permalink)
Beheerder van dit forum

Robert's schermafbeelding

Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13
Standaard Geboorte van een review en test -forum

Beste mensen,

Reeds vele keren heb ik verzoeken gehad om een product te laten reviewen hier op het forum. Ik heb altijd de boot afgehouden, maar wil toch tegemoet komen aan deze vragen, dit omdat dit goed is voor het forum, voor de gebruikers en lezers, en ook voor de aanbieder van het product.

Lang heb ik het dus afgehouden, ook omdat wij geen ervaring hebben met dergelijke zaken. Het doen van een test en/of review is een tijdrovende en best wel verantwoordelijke job. Ervaring echter moet je opdoen, en dat is waar we nu mee beginnen. Van Gens-Ace kreeg ik de vraag of we een review wouden doen, en ik heb besloten om met hen een "eerste keer ervaring" mee op te gaan doen, dit klinkt wel heel spannend (..) en is het ook..

Ik heb Emil bereid gevonden om deze eerst test te gaan doen, waarvoor ontzettend veel dank. Het heeft hem veel tijd gekost, en dat is te zien in het uitgebreide verslag dat hij heeft gemaakt van een aantal type's accu's.

Het ligt in mijn bedoeling om voor volgende reviews door jullie als forumgebruikers te laten doen. Ik (wij) zullen afhankelijk van het aangeboden produkt iemand gaan zoeken en benaderen die wij het best ergens bij vinden passen. Ik heb de volgende richtlijn in mijn hoofd,

"een fabrikant/leverancier biedt een product aan ons aan, wij zoeken een tester, deze schrijft een review en als dank mag de tester het product in zijn bezit houden"

Deze eerste review is een grote ervaringsbeleving voor ons. Ga er van uit dat toekomstige reviews vast weer anders gaan zijn, en het zal iets gaan zijn dat moet gaan groeien. Ook afhankelijk van het aanbod van hardware.

Emil zal de accu's nog een tijd blijven evalueren, en de resultaten blijven posten. Op die manier heb je ook op de langere termijn wat aan deze test.

Robert

Laatst gewijzigd door Robert; 27 januari 2012 om 15:43
Robert is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Forum nieuws, nieuw hier? neus hier eerst even rond. > MBF Productbeoordelingen / testen
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten