| | | | ||||
![]() |
| |||||||
| Registreer | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 36
Weblogartikelen: 13 | Het centrale "8 jaar modelbouwforum.nl vrienden-loterij" topic Op 27 Maart 2010 gaan we hier op het forum een loterij houden waarbij iedereen die op dat moment vriend van het modelbouwforum is kans maakt op mooie prijzen welke beschikbaar zijn/worden gesteld door diverse adverteerders op modelbouwforum.nl. Deze loterij is reeds lange tijd ook een keer gehouden en was destijds zeer succesvol. Waarom 27 Maart? Dan bestaat het forum 8 jaar! In dit topic zal een overzicht te vinden zijn van de prijzen die in deze tombola verloot gaan worden. Wil je meedelen? Lees dan hier hoe je vriend kunt worden. Overzicht prijzen (actueel tot 5-2-2010) RCKix Biedt aan: 1 Flycameone Eco 1 E-flite Blade MCX S300 RTF 1 E-flite Blade mSR RTF EskyShop.nl Biedt aan: 1 E-Sky Honeybee CP3 2.4G RTF 1 E-Sky Lama V4 35Mhz RTF 1 E-Sky Flightsimulator
__________________ Volg het forum op twitter via www.twitter.com/modelbouwforum Laatst gewijzigd door Robert; 5 februari 2010 om 21:13 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 21
|
Fabian, dat kun je zelf tellen onder de lijst actieve leden op de forumpagina... Ik ben benieuwd hoeveel prijzen er gaan komen, hoop tegen die tijd wel lid te zijn. Eerst mn gewone fotoalbum volmaken |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 36
Weblogartikelen: 13 |
Zojuist heeft ook Eskyshop.nl een aantal producten ter beschikking gesteld! Dank hiervoor! Robert
__________________ Volg het forum op twitter via www.twitter.com/modelbouwforum |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 63
|
Laat ik dit bericht nu pas tegenkomen, net een E-flite Blade S300 BNF gekocht... Maar, erg leuk hoor dit soort aktietjes. Was het twee of drie jaar geleden dat er een uitgebreide loterij was? En hartstikke leuk dat er bedrijven zijn die willen sponsoren. (Robert, heb je HobbyKing ook aangeschreven?
__________________ Bart Doets -the older I get, the better I was- |
| | |
| | #10 (permalink) |
Weblogartikelen: 13 |
Vind jij het forum an sich niet aantrekkelijk genoeg ? Nee, ik ben (niet geheel toevallig) met nog wat bezig. Maar hierover snel meer, je vraagt het me net iets te snel... Robert
__________________ Volg het forum op twitter via www.twitter.com/modelbouwforum |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: nu in Oss (na 34 jaar Duitsland) en Ik ga lekker weer terug naar Duitsland . Leeftijd: 57
|
Ik betaal voor het nut wat ik er van heb. De loterei is een leuke bijzaak. Maar dat heet nog lang niet dat je iets wint . Mvg Johan Ps: Denk ook effe aan het cnc subforum als je tijd hebt. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |