![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Kan hem ook niet vinden in de android market. Zelfs met de QR Code vind ie niets. QR code voor android market:
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zojuist even gekeken. Modelbouwforum.nl staat geregistreerd in TapaTalk! En... ik zie FOTO'S!
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 24 februari 2010 om 11:08 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2009 Locatie: Bennekom
|
Daarnet weer gekeken, ook ik zie hem nu staan! Veel overzichtelijker dan in safari. Enige wat jammer is, is dat je in de gratis versie niet kan posten... in de betaalde waarschijnlijk (mag ik iig toch hopen) wel, maar heb geen zin om de App te kopen. Maar handige functie, vooral voor op school |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2003 Locatie: Nederland, Veenendaal Leeftijd: 25
|
Ik post nu vanaf tapatalk ( de betaalde versie ) en werkt erg goed! Geïnstalleerd op iPhone 3g 8gb fw: 3.1.2
__________________ Joost |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik heb de indruk dat TapaTalk wat achter loopt t.o.v. www.modelbouwforum.nl. Als ik een mailtje over een nieuwe posting krijg zie ik hem niet meteen in TapaTalk staan.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Dit komt niet in je scherm te staan van je telefoon En tegenwoordig kan je toch wel meer met je telefoon toch
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ja, is met de noorderzon vertrokken... Android en tapatalk lijkt voorlopig niet te gaan werken. Jammer, want in mijn browser loopt het forum namelijk niet goed. Erg traag en soms verversen of openen de pagina's helemaal niet. Heb alle android browsers geprobeerd, resultaat hetzelfde.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Leeftijd: 17
|
maare waarom forum opzoeken via tapatalk als je het ook gewoon ken opzoeken op het internet ![]() het werkt trouwens wel grappig ik heb gelijk eventjes wat screens ![]() ![]() Laatst gewijzigd door beerend; 25 februari 2010 om 21:08 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Juist omdat het zo grappig werkt Ziet er strak uit trouwens, 100x beter dan via een browser venstertje. En ik zit niet altijd achter mijn PC, Maar wil wel eens onderweg kijken wat er gepost wordt, of iets aan anderen laten zien als ik op de club ben.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2003 Locatie: Nederland, Veenendaal Leeftijd: 25
|
Het fijne is dat hij mijn inloggegevens altijd onthoud. En alles komt aan bod, profiel, pbtjes etc.
__________________ Joost |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Heb hem erop staan nu, vraag niet hoe... Kan niet anders zeggen dan dat het perfect werkt. Erg duidelijk en vlot, super.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |