![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
zojuist de gratis versie even geprobeerd op een 3g, en moet zeggen dat de functionaliteit erg mooi werkt! Toch leuk, die apps! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Werkt super! Meteen de betaalde versie maar aangeschaft. Dit is vele malen beter dan de mobile site!
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
|
Zeer goede app!! werkt perfect op mijn Nexus One (Android) en dat maar voor 3 euries!
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX450PRO Mini VStabi V5 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
had ik maar aandelen..
__________________ |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Ik gebruik hem inmiddels al een tijdje. Heel fijne app, werkten alle forums maar zo.. Enkel crasht hij wel erg vaak bij mij.
__________________ |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Nee hoor. Da's iets heel anders.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
ag kan dat hele apple gedoe nou is ophouden??? het maken van een applicatie voor apple stelt niet veel voor alleen laten goedkeuren door mr apple. van mij mag dat arrogante apple nou wel is zijn spullen pakken... Ik snap niet waarom die paar gebruikers met hun iphone gelijk hele ondersteuning moeten krijgen hier ten kosten van andere gebruikers die er meer last dan voordeel van hebben.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Dat mag je heel uitgebreid uitleggen. Wat voor last hebben de andere gebruikers hiervan?
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ik zie niet in waarom ik er, als niet IPhone gebruiker, last zou hebben van deze functie.... Wees blij dat het MBF met z'n tijd meegaat
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Ik heb dat tapatalk geinstalleerd, maar ik zit met mijn telefoon nog gewoon op het gewone forum. Moet ik iets aanzetten / activeren? Dank, Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Je moet de tapatalk applicatie opstarten en dan zoeken naar modelbouwforum. als je je username/wachtwoord hebt ingevuld staat hij automatisch bij je favorieten in tapatalk. Tapatalk is er niet alleen voor apple producten trouwens.... Mocht je daar een uitgesproken hekel aan hebben Is er ook voor telefoons met een Android besturingssysteem. Dus veel HTC, samsung etc.etc. werkt tapatalk ook op. En volgens mij heeft het totaal geen invloed op de werking van het forum.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Ah, OK, het werkt. Leuk. Ik heb idd. andriod telefoons, zowel privé als voor de zaak. Werkt allemaal best goed. Net Mac... Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
zijn er er meer iphonegebruikers die hun berichten niet kunnen editten via tapatalk.? Alles werkt super maar kan niet editten, krijg telkens een foutmelding dat de verbinding niet gemaakt kan worden...
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |