![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Beste Iphone en Android telefoontoestel bezitters! Zojuist ondersteuning voor het modelbouwforum ingebouwd voor onderstaande App. De benodigde code is ingebouwd en geverifieerd, verdere ondersteuning op hun site, maar als ik het zo lees zal dat niet nodig zijn. Ik heb zelf geen Iphone, dus kan het zelf niet testen maar ik vertrouw maar even op de blauwe ogen van de ontwikkelaars. ---- Tapatalk is a mobile forum app for iPhone / Android and soon to be on Blackberry and Nokia. Tapatalk supports vBulletin (3.x and 4.x) and phpBB forums and forum owner can activate this service for free. Tapatalk supports all the usual forum functions plus full screen image viewing, image upload, caching (less reload), private messaging, all these features are accessible in just a few simple taps. Tapatalk for iPhone: Showing New and Unread Posts: ![]() Full Thread Viewing and Pagination Support: ![]() See Who's Online: ![]() Reply to Post and Image Upload: ![]() Some of the large forums activated Tapatalk support ![]() Tapatalk for Android Total Android Look and Feel ![]() Same feature set as iPhone: ![]() Quickly Reply to a conversation: ![]() Latest and Unread Posts indicator and multi-tabs support: ![]() Full screen image support - support landscape mode also ![]() Check out Tapatalk - iPhone Android Nokia forum app for vBulletin and phpBB for more information!
__________________ Laatst gewijzigd door Robert; 22 februari 2010 om 10:49 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Kan ik dan ook eindelijk de foto's bekijken in de topics? (ja dus) Volgensmij alleen met de betaalde versie voor €2,39.. Jammer dat er geen "naar volledige website" button is in de PDA versie. Misschien een optie?
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
zoals gezegd, ik maak die app niet, heb alleen de ondersteunende code op het forum geplaatst...
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
Ja, hij is gister ook aangemeld... ik weet niet hoe het daarna gaat. Ik zal eens een collega met iphone opsnorren..
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Als ie het doet meld ik het wel hier. @lazerbeak Het lijkt er op dat het bij jou al werkt. Hoe doe je dat?
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| Citaat:
Veel pagina's die een PDA layout hebben (zoals nu.nl) hebben een verwijzing naar de "normale" pagina. Denk dat alle iPhone users dit wel prettig zullen vinden. Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
| Citaat:
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2010 Locatie: Hoorn Leeftijd: 26
|
werkt bij mij ook nog niet helaas En het zou heeel erg handig zijn om een link te hebben naar de desktop versie, irrititeer me er aan dat ik geen afbeeldingen kan zien
__________________ -H-B lightning stadium sport Lrp .28/H-B E-zilla/Traxxas Rustler/Tamiya TT-01/HPI E-firestorm Brushless |
| | |
| | #11 (permalink) |
Ik ben ook niet geheel tevreden met de PDA versie die er nu draait, die zal ik ook eens bij de horens pakken. Dit topic gaat echter over Tapatalk... Robert
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
En Tapatalk staat trouwens helemaal niet meer in de Androidshop (geen beta maar ook geen betaalversie). Heb gezocht maar niets gevonden
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |