![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Speciaal voor jouw zal ik dat doen... En als andere mensen andere wensen hebben doe ik dat...
__________________ |
| |
| | #33 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Ligt er aan of er tijd voor is.. Maar we zullen zien! Ik leg de nadruk bij het besteden van de tijd op het verhuizen..
__________________ |
| |
| | #34 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Gelukkig doet ie het nu nog
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| |
| | #35 (permalink) |
Ja.. nog wel... Hij gaat er zo uit. Robert
__________________ |
| |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
zo weer inde lucht..... snel gedaan! goed voorbereid , na al die jaren door de wol geverfd of ..... gr vinze
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2007 Locatie: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 46
|
Da's snel!! Goed bezig, voelt ook een beetje virtueel aan
__________________ Iedereen zei dat het niet kon totdat er iemand kwam die niet wist dat het niet kon deed het! Graupner Junior S, ASW-15 Hegi. |
| |
| | #43 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Das snel gegaan! Goed voorwerk!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |