![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2009 Locatie: Veendam Leeftijd: 41
|
dat heb ik hier ook,de topics die ik niet gelezen heb die blijven "donkerblauw" ook als ik die al eerder voorbij heb zien komen (*en ze niet heb gelezen bij een vorig bezoek). ik gebruik internet explorer |
| |
| | #107 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
En d'r wordt zo te zien nog steeds hard gewerkt aan de nieuwe server?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #108 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
of hij ligt even te rusten
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| |
| | #109 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik zag het ook, heb het genoteerd, morgen opnemen met provider. Dit hoort nog bij het finetunen van het geheel.. Al is het tijdstip wel weer verdacht, in het verleden is dit vaker rond dit tijdstip gebeurt, vooral als het druk is... en dat is het nu, aan het einde van de pinksterdagen.. Robert
__________________ |
| |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2007 Locatie: Ermelo Leeftijd: 27
|
Wel vreemd sinds de nieuwe machine in gebruik is genomen hij al een paar keer onbereikbaar is geweest. Misschien wat log files bekijken? Hebben andere hosts ook last van deze uitval dan zou het in de vmware host zelf moeten zitten. |
| |
| | #111 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
zoals gezegd: hier zijn we nog mee bezig. En nee, dit gebeurde op de oude server ook al eens. Robert
__________________ |
| |
| | #112 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Is er trouwens in de gebruikersinstellingen ook iets gewijzigd? Voorheen kreeg ik al mijn abbonementen daar standaard te zien, sinds heel kort enkelt nog maar nieuwe berichten?
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| |
| | #113 (permalink) |
nee, niks aan gewijzigd
__________________ |
| |
| | #114 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Toch heb ik de indruk dat hij minder stabiel is dan voorheen, zowel gisterenavond als vanmorgen vroeg (tot een paar minuten geleden) lag hij er langdurig uit.... (of was je weer aan het knutselen Robert?
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| |
| | #115 (permalink) |
Nee, ben niet aan het knutselen maar er komt wat aan het licht, al vanaf 07.00 over aan het mailen met provider. We werken er aan. Robert
__________________ |
| |
| | #117 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
| Citaat:
Citaat:
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. | ||
| |
| | #118 (permalink) |
Ik weet precies wanneer het platligt, krijg ik mails over. Ter info, het heeft te maken met het geheugengebruik van vBulletin, hierin zijn we aan het finetunen. Het ongelukkige was dat de server platging midden in de nacht.. Ik slaap dan Robert
__________________ |
| |
| | #119 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Bah, stomme servers.. Minder veel traffic dan het MBF, maar het blijft naar.
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #120 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
Spijker het ligt dus niet zo zeer aan de servers maar aan de software en de instellingen gedaan door de beheerders van de servers. die hebben gewoon te weinig geheugen toegewezen aan de vmware server waar alles op draait. dit misschien omdat ze te veel andere klanten er op kwijt willen waar door ze gewoon iedere server bijvoorbeeld maar 1 gb geheugen geven van de 16 gb die er hardware matig in zit waar door ze dus 14 klanten kwijt kunnen op een hardware server en dus de kosten voor die ene hardware server kunnen verdelen over 14 klanten. winst technisch beter maar belasting en stabiliteit word een vraag stuk bij hoge belastingen zo als het mbf heeft
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |