![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
De laatste maanden is het op het modelbouwforum behoorlijk druk met gespreksonderwerpen over webshops in het buitenland, voornamelijk toko's in Azië zijn hier gespreksonderwerp. Het lijkt wel of het modelbouwforum meer een soort van helpdesk aan het worden is voor deze bedrijven. Iedereen weet dat winkelbesprekingen niet toegestaan zijn op het forum en in het verleden is hier vaak op toegezien aangezien het vaak om negatieve zaken ging waar niemand mee gediend was. Nu echter is het de laatste tijd erg in zwang om vooral positieve zaken te vermelden, op zich is het erg mooi dat mensen ergens positief over zijn, maar dit zijn ook winkelbesprekingen! Dit alles botst behoorlijk met het beleid dat wij trachten te voeren, Ik wil jullie dan ook met klem vragen dit niet meer als zodanig te doen! Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zegt nu de ene helft van de mensen dat dit overdreven is en belachelijk, maar de andere helft zal blij zijn dat ik hier wat van zeg, zoals altijd is het forum weer de partij die in het midden staat maar in deze wel faciliteert! Hier dan ook een korte uitleg waarom ik dit zo meedeel: Het hele forum is in eerste instantie als technisch forum bedoeld om elkaar technisch vooruit te helpen en om met elkaar op een goede en gezellige manier informatie uit te wisselen. (waarmee wij onze mooie hobby nog mooier kunnen maken) Om dit te kunnen doen hebben heb ik fondsen nodig... die haal ik uit van twee kanten, enerzijds de "vrienden van het forum" en anderzijds de adverteerders welke in ruil voor hun bijdragen een mooie bannerpositie krijgen. Nu hoor ik de volgende vraag ook wel weer aankomen: "Hebben de adverteerders het hier voor het zeggen!? Mogen we niet over de concurrentie praten!" Denk dan aan het volgende: Dank zij de adverteerders (en ook de vrienden van het forum) kan ik, Robert Waanders, samen met de mods de volgende dingen doen: Het forum in de lucht houden, opbouwen, uitbreiden en op vlotte hardware laten draaien en bekostigen. Daarnaast kan iedereen hier vragen stellen, foto's plaatsen, sinds twee weken showcases aanmaken en ook nog eens met anderen in contact komen. Om deze reden wil ik niet hebben dat er zomaar sluikreclame gemaakt word voor andere shops, of dit nu in opdracht is van andere shops of uit enthousiasme. Denk ook aan het grotere belang en het belang van het forum.. We bestaan nu 8 jaar, en dit wil ik langer laten duren... Het is in deze zware economische tijden ook voor mij lastiger om adverteerders te trekken, ik wil geen problemen met de bedrijven die wel betalen voor hun reclame hier, terwijl andere toko's hier veelvuldig worden genoemd voor nul komma nul euro. Nee, dit alles heeft niks te maken met wat er is gebeurd bij Modelbouw-Aktueel Maar is gewoon mijn nuchtere kijk op de zaken, en ook gezond verstand. Je mag rustig eens een keer een naam noemen ergens, maar overdrijf dit niet en doe dit met mate Ik vraag jullie begrip... Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |