![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
ik zou het denk ik ook niet gebruiken zie er niet echt het nut van in vind het juist wel pretig als er in mijn bouwverlagen gereageert word en vaak worden er dan ook nog eens sugesties gedaan over hoe het beter kan of er word gewoon mee gedacht leer ik ook een hoop van oke de optie is er nu maar of ik hem zou gebruiken???? handiger lijkt me een optie om reacties in je eigen draadje te kunnen verweiderren zodat je de oftopic reacties kan verwijderren gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
hmm er zit een bug in... ik overrule nu ook beslissingen van mods die topics gesloten hebben,,, dus als een mod een topic sluit die ik gestart ben, kan ik hem weer openen hmm ik zie een aantal topics weer boven poppen
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Maak er gebruik, en geen misbruik van... Topics hoeven niet dicht...
__________________ |
| | |
| | #35 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | ||
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Klopt en volgens mij is Robert daar nu ook mee bezig om te fixen. Zag een test subject van hem in het testforum staan
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Heb je die dan.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ben het er mee eens dat het de Mods veel werk kan gaan schelen. Het is theoritisch gezien nu dus mogelijk om als member over ieder nieuw product een topic te openen en te sluiten. Stel je eens voor dat een member dit zeer frequent doet...Dan heeft deze dus de macht over een schat aan informatie, die wellicht verwijderd wordt, of in ieder geval naar de achtergrond verdwijnt. Vervolgens wordt er een nieuw topic geopend en beginnen we weer van voor af aan....Tjaaaaaa
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |