![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Heel goed bezig!!!! En tja, Burp en Berto het leven maar zuur maken dan dacht ik zo
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Inderdaad goed bezig! Het speelde al een tijdje langer, ook al 'in mijn tijd'. Mooi dat het er nu is, wel jammer dat 'de sfeer' als argument gebruikt wordt, want volgens mij is die de laatste week weer meer dan prima! Wist overigens niet dat Dirk Jan nog mod was.. oeps... Of is hij het weer geworden? |
|
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Weesp, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Wat kan jij ook al op je handen lopen
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Spijkertje, je kunt het berto en mij niet lastig maken hoor, in ieder geval niet lastiger dan je al was. Verder ben je wel een schatje
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Even een vraagje: Waarom staat er bij mods soms in het profiel twee keer moderatorteam? Een keer met- en een keer zonder spatie. Heeft dat hier mee te maken?
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
kijk ik nog even naar...
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
zo ook ik ben blij dat iedereen weer blij is ! altijd een goede zaak ``progress`` het voorstel om de bouwverslagen te laten ``opschonen `` door de starter van het topic is overigens in mijn ogen ook een goede zet . als je soms een bouwverslag wilt uitpluizen en aan de hand van voornamelijk de foto`s wilt kijken hoe andere mensen iets hebben opgelost dan scroll je nu je vingers soms een beetje lam. als alle ``nutteloze`` info door de bouwer zelf kan worden gefilterd dan wordt het een stuk aangenamer om eens een verslagje door te lopen op zoek naar wat handige tips bijvoorbeeld. ga zo door ! mvg eric |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |