![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Beste gebruikers van het forum De afgelopen tijd heeft er enige discussie plaatsgevonden over de duidelijkheid op het forum ten aanzien van verantwoordelijkheden en 'beleid'. Dit alles in de breedste zin van het woord. Nu leeft bij mij al langer de behoefte om de mods op te delen in discipline's. Ik heb gemeend nu eindelijk stappen hierin te ondernemen en heb in overleg met de huidige moderators een indeling gemaakt. Hieronder volgt een lijst met moderators per discipline. De moderators zullen zich alleen bezig houden met het modereren binnen de hun toegewezen discipline. Echter.. Omdat de mods ook hobbyisten zijn die niet 24 uur per dag hier aanwezig zijn (en ik ook niet), houden alle mods de rechten in alle forums, deze zullen echter alleen gebruikt mogen worden in extreme gevallen, daar waar bijvoorbeeld spammers actief zijn, of dat er doelbewust acties plaatsvinden om beschadigingen aan te brengen. Dit zal dus in de praktijk hopelijk niet nodig zijn. De volgende indeling is gemaakt en per vandaag actief: Vliegtuigen: Berto & Burp Heli's: EricW & Dobje Boten: Roel & Powerpete Auto's: Wiebe & Dirk Jan Vrachtwagens: VOLVO FH 16 660 Algemene forums: Psygho & Gerard_nl Uiteraard ben ik over het geheel overal actief, maar deze mensen hebben de meeste feeling met de betreffende disciplines. Op deze manier geeft dit de mods hopelijk ook meer rust, daar zij zich alleen met hun eigen vakgebied hoeven bezig te houden. In elk forum is aan rechteronderkant te zien wie de moderators zijn. ![]() Robert
__________________ Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 13 oktober 2010 om 21:54 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Robert kan blijkbaar mijn gedachten lezen, spooky. Goed idee, moderators die hun eigen pappenheimers goed kennen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
dit "concept" speelt bij ons al erg lang, dat we dat nu doordrukken heeft meer met de sfeer op het forum te maken (die we graag terug gezellig zien) dan met het "gezeur" van leden. grt gerard
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hee theo, Tja, was ik maar half zo goed als Burp Dus wen er maar aan
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Robert, meldingen via de report button, , waar komen die terecht? Nu ook alleen bij de betreffende mods of bij alle mods?
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Hey, Rob, die komen nog steeds bij alle mods uit, maar alleen de mods die bij het bewuste forum horen zullen reageren. Toch is het voor de zekerheid, en zoals gezegd voor calamiteiten, handig dat iedereen (ook ik) deze meldingen krijgen. Robert
__________________ Laatst gewijzigd door Robert; 13 oktober 2010 om 23:09 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
@ Berto : je ben Heeeeel goed bezig in mijn ogen, met je eigen stijl Want dit soort opmerkingen heb ik eigenlijk nog nooit gezien van je collega's Citaat:
zeker de laatste tijd niet We zullen het pas over enige tijd weten of de nieuwe regel het gewenste resultaat heeft behaald, | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Citaat:
Scheelt een hoop gezoek denk ik...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |