![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Nou ik denk dat Robert er wel beter op past als de vorige keer toen er welke verdwenen. En linken hoef ik toch niet ![]() Ze staan gewoon in de draadjes . En als vriend betaal ik er toch ook aan mee , dan hoef ik geen extra hosting te betalen. En ik ben tegen het vrije plaatsen van foto,s , er word veel te grote bestanden geplaatst wat de upload echt langzaam maakt. Andere forums beperken dat ook . Ik maak de foto,s op lage resolutie en kan ze dan direkt uploaden . Vaak zit er maar een minuutje tussen van opname en plaatsen . Mvg Johan |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Johan, je staat er ook bij. Robert
__________________ |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Mijn dank is groot Ik heb een verzoek om vriendschap naar je verstuurt
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Graag voor mij ook deze mogelijkheid voor mijn nieuwe bouwverslag. Ik mag nog maar 14 foto's uploaden. Bedankt ! Luc
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd. In de wachtrij : renovatie Banckert. |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Geregeld. Robert
__________________ |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
|
Hallo Robert, Ik zou ook graag van de mogelijkheid gebruik maken om meer foto's te kunnen plaatsen. M.v.g Theo EDIT: Geregeld... Bedankt Robert Laatst gewijzigd door PH-TVS; 20 mei 2011 om 10:44 |
| | |
| | #86 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 mei 2010 Locatie: Julianadorp Leeftijd: 61
|
Hallo Robert, Ben enige tijd geleden met bouwverslag Happy Hunter gestart. Ik zou ook graag gebruik maken van onbeperkt foto,s plaatsen. Vriendelijke groet Sjoerd
__________________ In aanbouw Zwarte Zee/Happy Hunter. In voorbereiding SMIT LLOYD 14/ Gereed Bounty/ Smit Nederland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |