![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Beste mensen, Vanochtend zowaar mogelijk gemaakt wat al lang gewenst was door velen, het kunnen "modereren" van eigen bouwverslagen. Hiervoor heb ik een stuk software laten schrijven welke van de gebruikelijke rechtenstructuur in vBulletin afwijkt, maar alles uiteraard wel goed regelt. In de bouwverslagen-forum kun je vanaf vandaag reactie's verwijderen die op jouw bouwverslagen binnenkomen. Ga hier verstandig mee om, verwerk nuttige reactie's bijvoorbeeld in je postings.. Elke reactie op je bouwverslag kun je verwijderen met dit rode kruisje: ![]() Succes er mee! Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Er zit nog een fout in Robert. Als ik een eigene post (die dubbel was) uit een draadje haal kan je niet meer scrollen , hij blijft op het laatste posting terug gaan als ik wil scrollen. Je krijgt wel bericht dat hij is geveegt Eerst als ik kort van het forum ga en nieuw er op ga is het weer normaal en de posting is verwijdert. Mvg Johan |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Worden de berichten definitief verwijderd of zijn ze nog terug te halen?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2011 Locatie: Gelderland
| Citaat: Bedankt en vriendelijke groet,
__________________ Met Bouwersgroet, bouwt HMS Hood en KMS Bismarck 1:200 statisch. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |