![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
| straks eindelijk eens een bijgewerkte lijst! want Modelbouwwinkels.nl - Altijd wel een winkel in de buurt! is al lang niet meer up to date.... |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
Robert
__________________ | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
he robert helemaal goed denk dat zeker voor de beginnende modelbouwer dit een hele verbetering is wat betreft het vinden van de juiste shop wat mij betreft ![]() gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Zo kunnen winkels nog enige publiciteit krijgen, nadat een aantal collega-winkeliers Modelbouw Aktueel de nek omgedraaid heeft.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2007 Leeftijd: 74
|
Hallo Robbert, voel me altijd ongemakkelijk op een forum. Vreemde termen, zaken die ik niet begrijp enz. enz. Geeft je een gevoel van domheid, onzekerheid en wat dies meer zij. Nu zie ik dat ik een Winkeloverzicht boven in een menu zou moeten zien. Nou, ik zie het niet. Ligt dat aan mij? Vr. groet, Arie de Kruijff |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |