![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
Een technische discussie heeft geen enkele meerwaarde voor het forum omdat topics van verkochte artikelen gesloten en verwijderd worden. de gehele discussie is dan ook weg.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
wat mij meer irriteert: je gaat naar de "autos" subforum om een leuke bodie te zoeken voor je auto, en de eerste 3 topics zijn van zenders/ontvangers etc. dat hoort toch bij electronica?
__________________ Slash 2WD: Castle SCT 1410/3800kv 2S 5000mAh lipo's 28/86 |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Is altijd een beetje een discussie geweest. Electronica in die sectie of omdat het specifiek voor auto's/boten/vliegtuigen/heli's etc is in die sectie. Blijft lastig. Proberen om er langs te lezen is het beste, er zijn ergere dingen om je druk over te maken
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Je kunt ook de zoekfunctie openen, even zoeken op boddie, bodie, boddy, body, boddi of bodi in het te koop auto subforum....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Waarschoot/oost-vlaanderen Leeftijd: 31
|
[QUOTE=r.marijnissen;1925259] Vraagt de zelfde persoon ook 13€ of minder alla. Maar meer dan de nieuwprijs vind ik het het meteen onder handel moet vallen. QUOTE] dat zijn toch de mensen hun zaken! en niet de uwe!als diegene die iets duurder aanbied dan de normale prijs dat zo wilt .is het dan aan u om te gaan vervuilen?zo simpel is het toch.er zullen steeds mensen zijn die bewust wat meer willen betalen als ze het 'achter de hoek' kunnen ophalen.of er maar een dagje moet op wachten.en als die mens bereid is de vraagprijs te betalen.waar ligt dan het probleem?? |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Het verkoop gedeelte op dit forum is om "nonprofit" van spullen af te raken die je zelf niet nodig hebt, niet om even lekker een beetje kofferbak winst bij elkaar te harken. Veel van hetzelfde artikel mag je hier ook niet verkopen, en ik vind iets duurder dan winkel waarde aanbieden evengoed commerciële handel. Als je dat soort fratsen uit wilt vreten doe je dat maar als de rest, met een webwinkel, of zoals dat illegale gespuis het doet door even een boodschappentas bij een of ander goedkoop hongkong winkeltje vol te laden en dan aan dubbele tik op marktplaats.nl te zetten. Ik zou het zelf fijn vinden als mbf.nl hier niet aan mee zou werken. Wil je overigens spullen met winst verkopen met behulp van mbf.nl dan koop je ook maar lekker even een reclame banner van Robert.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 18 december 2010 om 01:51 |
| | |
| | #52 (permalink) | |
|
het zal wel zekers.hoe ga je dat allemaal controleren zeg! veel succes. het is ieder ten volste recht om dit te doen. het enkel omdat je het weet dat je je er gaat aan ergeren.neem nu dit vb. ik kan 2 regelaars voor een spotprijsje kopen hier lokale shop. en ik ga ze lekker op het forum voor 85% van de nieuwprijs verkopen.lekker veel winst.en ik zwijg als dood.wie zal het weten? Citaat:
| |
| | |
| | #53 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
| |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
Maar jij bent niet degene die een artikel gekocht heeft. Winkel A verkoopt iets voor 180 euro. Jij hebt het gekocht maar wil er weer vanaf. Mooi prijsje, zo goed als nieuw, 150 euro te koop op het forum. Echter bij winkel B staat het standaard al voor 140. Ben jij dan een oplichter of wil je het met winst verkopen? Het is heel simpel, ik heb dat in een eerder bericht al neergezet, de verkoper bepaald zijn prijs, vind je het te duur dan reageer je simpelweg niet. Of je doet een bod wat je ervoor wilt geven. Nodeloos een topic vervuilen staan we niet toe. Duidelijker kan ik helaas niet zijn.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |
| | |
| | #55 (permalink) | |
|
dank je wel !! "google transalate'' Citaat:
| |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Tegenwoordig zonder biedingen te kunnen doen is dit echt wle een ramp. Ik zit constant heen en weer te pmen met de verkoper en vershcillende bieders. Dit is echt onoverzichtelijk. Forums terug normaal openen of gewoon sluiten?
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2011
|
waar ik ook aan stoor. misschien is het wat om verplicht te maken dat ze er een foto bij plaatsen. en toch ga ik liever terug naar hoe het was...
__________________ Dutch Compass Maniac's Compass 6HV FBL V-bar/10CG MBC WEERT LID |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Als dat nog niet duidelijk is, heb je er hier nog ééntje, stemmen kan alleen niet meer, want is inmiddels gesloten. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |