![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Er is door mij ,op aandragen van meerdere forumgebruikers, besloten wat meer aandacht te geven aan de Te koop subforums. Dit vanwege het feit dat er veel offtopic reacties gegeven worden. Dit leid vaak tot irritatie en loopt in enkele gevallen vaak volkomen uit de hand, dat is nergens voor nodig. Houd onderstaande in je achterhoofd: Heb je geen interesse ?, reageer dan niet. Vindt je het te duur, benader de persoon per pb, of doe een reëel bod waar je ook daadwerkelijk achter staat. Overige opmerkingen, als niet serieus geïnteresseerde, zijn dan ook niet gepast. Het "Kicken" van je topic is je goed recht!, maar niet vaker dan 1x in de 48 uur. Het forum is een mooi medium welk uitnodigd om overal maar op te reageren, maar soms is niet reageren ook een kunst/vaardigheid. Je gaat toch ook niet alle advertentie’s op marktplaats lopen betwisten? Op deze manier proberen we het zo netjes en clean mogelijk te houden. Bovenstaande geld trouwens eigenlijk voor het hele forum, maar voorlopig met de feestdagen voor de deur willen we de focus toch ook even op de te-koop forums leggen. Wil je een verkooptopic "geveegd" hebben, kun je een beroep doen op een van de marktmeesters via pb. Alvast bedankt voor de medewerking! Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Maar er wordt ook wel eens dingen aangeboden waar op dit forum of op een ander forum al de nodige topics over lopen betreffende problemen met dat product, moeten we dat dan maar links laten liggen of mogen we de potentiele kopers wel waarschuwen met een link naar dat topic?
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
In feite heeft dat niks te maken met het feit dat iemand dat ding wil verkopen... Het roept weer discussie's op die niks met een verkoop te maken hebben... Als er echt wat fout mee is, dan kan er altijd een pb gestuurd worden naar de aanbieder, of naar mij of mod/marktmeester.. Het is lastig, weet ik, maar het gaat om het overgrootte deel (99%) van de advertentie's die wel ok zijn, om te voorkomen dat overal nu weer discussie's ontstaan over zaken die niet relevant zijn voor de verkoop van het product.. Ik wil gewoon niet dat het een rommeltje word, want daar schiet de verkoper en de potentiele koper niks mee op.. Robert
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Ach ja, laatst zaten we met een man of 10 even te trollen in een verkoopdraadje, maar de humor lag er zo dik bovenop, dat zelfs de moderator er om kon lachen... Dat moet zo heel af en toe blijven kunnen, lijkt me. Maar goed, ik zal me voorlopig weer even netjes gedragen...
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
tuurlijk, maar je weet wel wat er bedoeld word.. Ik dol af en toe zelf ook, moet ook kunnen, maar moet dan ook weer geveegd kunnen worden zonder dat er weer dingen als "censuus!" en "belachelijk" geroepen gaan worden. (wat trouwens niet is gebeurd hoor in genoemd geval Het moet hier gezellig en leefbaar zijn... daar gaat het om.. Robert
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
En als dan het updaten ook niet meer mag heb je een schoon verkoop gedeelte waar je geen mod meer nodig hebt (bijna) Alles blijft op volgorde en verdwijnd automatisch na 8 weken. Mvg Johan | |
| | |
| | #8 (permalink) |
Ja Johan, heb ik ook wel eens overwogen, maar daar krijg ik ook weer commentaar op, Als het echt nodig is, is dat nog de enige optie.. Robert
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Dan heb je er ook weer werk van. Ik zet regelmatig spullen op RC-Network . Je hebt er geen omkijken naar en geen werk van . Ze sturen je via Pb een vraag of als ze het willen kopen doen ze vaak een bod . Geen discusies in de verkoop draadjes . Ik vind dat perfekt. Hier blijven ze reageren en posten dat het te duur is of niet goed is of ze gaan bieden als op marktplaats , dat kan je gewoon door regels niet verhinderen. Mvg Johan |
| | |
| | #11 (permalink) |
Heb je ook gelijk in Johan, wat mij betreft is dat ook een optie die open blijft staan.. Ik verwacht toch echter van de mensen hier dat zij zich wel kunnen houden aan regels.. (daar zijn ze weer..)
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Er zijn al genoeg regels en richtlijnen opgezet . Alleen houd zich er bijna niemand aan , en dat zal ook nooit veranderen als je ze niet er toe dwingt . Bij RC-network word je ook gedwongen verschillende dingen aan te geven zo als een prijs . Je kan anders je bericht niet eens plaatsen . Mvg Johan |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
|
op 2 andere fora waar ik zit (1 fotografie en 1 RC) mag/kan er ook niet gereageerd worden. Soms kan er niet gekickt worden en soms enkel door mods (max. 2x) Ik vind dat wel prima zo. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Nou dat doen we dus wel degelijk, en moet je dan eens horen hoe de pleuris los breekt openlijk, en per pb!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
van mij mag het ook een soort marktplaats worden alleen reacties per pb of mail. Dubbele advertenties zijn eenvoudiger te verwijderen dan hele discussies te filteren neem ik aan. Ook zal het kicken dan verdwijnen omdat iedereen gelijke kansen heeft in de verkoop en niet verplicht wordt om mee te kicken want anders raak je onderop. op marktplaats raak je ook onderop.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |