![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #181 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Robert , Niet dat ik wil zeuren (ik doe dat nu wel !!!)maarre ik zie zelfs nog geen VRIEND staan . Terwijl ik toch al 3 weken geleden al betaald heb . Hoe kan dat Robert ?? Mvg Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| |
| | #182 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
dan bij deze ook nog maar een keer..................
__________________ www.rc-parachute.nl |
| |
| | #184 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Dan bij je er bij tussendoor geschoten, gelijk geregeld!
__________________ |
| |
| | #186 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
robert kan je je mail eens checken. tot op heden heb ik nog niets van je mogen ontvangen, zowel per post als pb of mail.
__________________ www.rc-parachute.nl Laatst gewijzigd door pietervisser; 19 september 2011 om 20:45 |
| |
| | #187 (permalink) |
|
opgelost...
__________________ www.rc-parachute.nl |
| |
| | #188 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Ik heb Robert ook al een poosje geleden gemaild maar nog geen reactie terug gehad. Ik heb ook nog steeds geen servo's ontvangen. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| |
| | #189 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Robert , Ik weet dat je het druk hebt , Werken , Gezin , Modelbouwforum . Maarre ??? Mijn verjaardagskalender is nog onderweg ???? Of zijn ze op Robert ???
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| |
| | #190 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 juli 2011 Locatie: Winterswijk/Nijkerk Leeftijd: 22
|
Volgens mij is Robert gewoon even druk, gun hem even wat de tijd, hij krijgt het al druk genoeg met alle items die hij moet verzenden/controleren etc. Is er spoed met de kalender??? ![]() |
| |
| | #191 (permalink) |
| Guest
|
Om FF eerlijk te zijn heeft Robert het niet altijd druk en schiet het er ook wel is bij in, dat zijn zijn eigen woorden Ik denk dat je Robert beter FF een mail (zie link die Robert heeft toegewezen) kan sturen in plaats van hier de post neer te zetten , dat zal meer effect hebben Mijn goeden vrienden van het forum ![]() ik was ook veel te impulsief en begon Robert al lastig te vallen terwijl de goede man nog druk bezig was met verzenden.... Praat ik nu volledig uit mijn nek kan deze post worden verwijderd.... Met allen vriendelijke groeten van Reetje (Ray(mond)) |
| | #192 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Mailen werkt vaak beter, klopt, niet dat ik het hier niet lees, maar doordat ik vaak nog meer heb te verwerken is een mail een duidelijk iets wat ik op kan pakken.. (ik word geleefd door mijn mailbox.. Robert
__________________ |
| |
| | #194 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 14 september 2011 Locatie: Maasdam Leeftijd: 62
|
Hoi Robert, Na het opraken van de servootjes lijkt dit topic stil te vallen?! Ga je ze nog weer bij bestellen? Ook ik zou ze goed kunnen gebruiken, terwijl ik al diverse verjaardagskalenders heb. Anders misschien iets met stickers en/of vlaggetjes? Groetjes............Bertus. |
| |
| | #195 (permalink) |
Ja, ik wil het om gaan zetten naar iets anders/definitiefs... Ik doe dit topic even op slot, mochten er nog vragen zijn, -> e-mail robert@modelbouwforum.nl Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |