![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #36 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Jongens! Hartverwarmend dit.. Ik dacht even een oproep te doen, maar krijgt een bijzonder goed gevoel hierbij! Dank u allen, ik hoop dat ik genoeg servo's heb, anders moet ik bij gaan bestellen Ter info, ik ga over een paar dagen voor 2 weekjes op vakantie, het kan zijn dat het verzenden van de presentjes dan even vertraging oploopt. Het verwerken in de administratie kan ik vanaf het vakantieadres ook doen.. Robert
__________________ |
| |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
|
Is als kadoo misschien paar leuke stickers goed idee in plaats van die servo's???? Kalender vind ik daar in tegen wel een leuk iets! Maar zou liever voor een paar goede kwaliteit stickers gaan voor op me zender doos, gereedschap (veld) doos en misschien zelfs op de vliegtuig(en). Maar vriend worden we denk ik wel
__________________ rcshare.com|DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner |
| |
| | #38 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Stickers gaat zeker aan gewerkt worden.
__________________ |
| |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Robert, Ik heb even een nieuw topic aangemaakt in het Truckersforum met een sticky. Want ik het het idee dat de Truckers niet vaak kijken in deze rubriek : Mededelingen en nieuws over dit forum
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 18 juli 2011 om 21:09 |
| |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 april 2011 Locatie: Rijssen Leeftijd: 29
|
Hè roberto Ben ook lid geworden,tuurlijk mbf is een toffe site Stel.... Die servo's zijn uitverkocht?Doe mij maar een logo 600 Mvg fb
__________________ IK GOOGLE NOOIT.........MIJN VROUW WEET TOCH ALLES BETER |
| |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 48
|
Hallo Robert, Ook ik heb me aangemeld als forum vriend, heb je nog wat gegevens verstuurd naar je mail adres. MvG Louis
__________________ Cessna 182, 2.10 mtr, 22 cc Thunder Tiger 4 takt F-130Shttp://www.verstralen.nl/forum |
| |
| | #43 (permalink) |
Het gaat er naar uitzien dat ik in de vakantie nog druk ga worden met de administratie
__________________ |
| |
| | #44 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 48
|
Je zou je zeker niet gaan vervelen Robert, en met dit weer kan je toch niet veel doen buiten
__________________ Cessna 182, 2.10 mtr, 22 cc Thunder Tiger 4 takt F-130Shttp://www.verstralen.nl/forum |
| |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Bij deze ook mijn bijdrage Maak er immers ook veel gebruik van, dan was dit ook een kleine moeite Ps: Kalender heb ik al gehad toen ie net uitkwam, en servo's die zijn altijd handig
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube Laatst gewijzigd door Stephan le Sage; 20 juli 2011 om 11:07 Reden: aanvulling ;) |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |