![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen. | |||
| Searchengine | | 602 | 39,76% |
| Link op andere site | | 267 | 17,64% |
| Tip op de club | | 96 | 6,34% |
| Vrienden | | 242 | 15,98% |
| Ik wou eigenlijk naar playboy.nl maar kwam hier terecht.. | | 218 | 14,40% |
| Anders, motiveer in topic | | 89 | 5,88% |
| Aantal stemmers: 1514. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2007 Locatie: Almere Leeftijd: 52
|
Je bloedeigen leden van de forum maken ook (on -bedoeld, -bewust en -schuldig) reclame op andere sites/forums waardoor je onvermijdelijk moet komen kijken EN blijft plakken omdat je boot helemaal (nog) niet in vóórkomt!
__________________ Als je niets te zeggen hebt, zeg het dan niet! |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Op welke fora kunnen we dan nog meer reclame maken
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Guest
| http://www.google.nl/search?hl=nl&q=x-twin&meta= toen kwam ik op de kleine review van de x-twin die toen al bijna op de 200 pagina's zat |
|
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Google en andere sites
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Ik werd gewezen op deze site op onze vliegclub MVC Bergeyk (Noord Brabant). Goed site met veeeeeel deskundige informatie. Ervaringen met andere kunnen delen is belangrijk. In deze hobby is het ook belangrijk om niet iedere keer het wiel opnieuw te hoeven uitvinden. |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Guest
|
via google, had een picooz en een x-twin gekocht (voor de kleine natuurlijk hè |
|
| | #162 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik lees zo nu en dan eens een tread sinds mijn studententijd in Eindhoven. Hoorde over deze site van een vriend van me (Tripleb). Ben overigens nu pas lid geworden. We waren indertijd bezig met twee zeilboten uit de zelfde mal. (tread "eigen project" geloof ik) Grtz, Willem |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |