![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen. | |||
| Searchengine | | 641 | 40,88% |
| Link op andere site | | 270 | 17,22% |
| Tip op de club | | 96 | 6,12% |
| Vrienden | | 245 | 15,63% |
| Ik wou eigenlijk naar playboy.nl maar kwam hier terecht.. | | 224 | 14,29% |
| Anders, motiveer in topic | | 92 | 5,87% |
| Aantal stemmers: 1568. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #274 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Via wat zoektermen als "R/C" "Modelbouw" etc. Tja, dan kom je al gauw hier terecht!
__________________ Kyosho Evolva Novarossi | Losi 8ight-T 2.0 Novarossi | Losi Micro Highroller | Sanwa M11 2.4Ghz |
| | |
| | #275 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
ik tikte gewoon @ google in "model bouw forum" paar jaartjes terug, kwam hierop terecht en leek me wel leuk forum (even snel door de hoofdpagina heen gescrollt toen) En sindsdien "zo-nu-en-dan" online op het forum om wat te praten.
__________________ Slash 2WD: Castle SCT 1410/3800kv 2S 5000mAh lipo's 28/86 |
| | |
| | #279 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2012 Locatie: Zwijndrecht, NL Leeftijd: 16
|
Tijdens de wintersport in Oostenrijk in een grote conrad winkel geweest en daar heb ik samen met mijn vader 2 uur lang naar de rc auto's staan kijken en toen besloten om te gaan verdiepen in de hobby. Toen gaan zoeken en op dit forum gekomen! |
| | |
| | #284 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
normaal gesproken op me plank boven op een golf maar voor de verandering zat ik dit keer op een traktor hahahahahaha ps kon de voor deur ook al niet vinden.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |