![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen. | |||
| Searchengine | | 602 | 39,76% |
| Link op andere site | | 267 | 17,64% |
| Tip op de club | | 96 | 6,34% |
| Vrienden | | 242 | 15,98% |
| Ik wou eigenlijk naar playboy.nl maar kwam hier terecht.. | | 218 | 14,40% |
| Anders, motiveer in topic | | 89 | 5,88% |
| Aantal stemmers: 1514. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
er was op forum.waterscouting.com een topic over een model van een lelievlet, en ergens in een van de posts stond dat je hier ook een heel eind verder kan komen dus zo ben ik hier verzeild geraakt
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Via m.com.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Geweldig, leuk om te lezen, toch wel erg grappig. Robert
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2003 Locatie: Meldert, België Leeftijd: 50
|
Via modelbouwgids.nl kwam ik terecht bij helipruts en daar werd regelmatig verwezen naar HET forum en ik ben hier blijven plakken. Goed werk Robert. gr jkB
__________________ Hirobo Eagle3 WC ombouw elentriek, Hirobo Freya, Pegase |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Roermond Leeftijd: 41
|
Ik had een website gemaakt en ondanks dat ik bij google goed genoteerd stond kreeg ik geen enkele bezoeker. Toen ik eens op een forum naar een website verwezen werd dacht ik, dat moet ik ook doen. Ik heb toen gezocht naar een forum dat druk bezocht werd en dat was alleen dit forum. Ik heb hier toen een bericht geplaats met een verwijzing naar mijn homepage en binnen een paar minuten kwamen de bezoekers al. Werkte dus erg goed. Het enige nadeel is dat ik hier ben blijven hangen want daar gaat toch wel veel tijd in zitten. tieske |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |