![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen. | |||
| Searchengine | | 602 | 39,76% |
| Link op andere site | | 267 | 17,64% |
| Tip op de club | | 96 | 6,34% |
| Vrienden | | 242 | 15,98% |
| Ik wou eigenlijk naar playboy.nl maar kwam hier terecht.. | | 218 | 14,40% |
| Anders, motiveer in topic | | 89 | 5,88% |
| Aantal stemmers: 1514. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik zat op een avond dom te surfen en tikte voor de gein eens 'modelbouwforum' in. Sindsdien is het 'dom surfen' afgelopen! Michiel: altijd tot je dienst!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Het is maar wat je dom surfen noemt
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Ik ben hier gewoon via Google binnengevaren. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben hier binnengestruind via een zoektocht naar modelbouwinfo, zeg maar onrechtstreeks dus. En toen begon de miserie, maar het is wel een leuke verslaving. Zolang we er allemaal wat beter van worden, niet? Ga door, kijk af en toe achterom, voel dat het goed is en leer elke dag bij, maar geniet met mate. |
|
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Een goeie ! Ik begon net het modelbouw vliegen leuk te vinden enzo, en zocht via een zoekmachine naar een modelbouw forum. Via Google kwam ik hier terecht. Ik heb ook gezocht naar andere forums, maar dit forum was voor mij het meest informatief !
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Guest
|
Wat denk je Volgens mij heeft Ron van Sommeren een aandelen kapitaal bij je zitten,ha,ha,ha. :P Heeft mij linea recta door gestuurd van Modelvliegenpagina naar het Modelbouwforum Maar ben zeer tevreden over deze link van hem,mag ook wel eens gezegd worden Petertje
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |