![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen. | |||
| Searchengine | | 602 | 39,76% |
| Link op andere site | | 267 | 17,64% |
| Tip op de club | | 96 | 6,34% |
| Vrienden | | 242 | 15,98% |
| Ik wou eigenlijk naar playboy.nl maar kwam hier terecht.. | | 218 | 14,40% |
| Anders, motiveer in topic | | 89 | 5,88% |
| Aantal stemmers: 1514. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben na het overweldigende succes van dit forum; hoe zijn jullie hier verzeild gekomen? Via vrienden? club? links op website's?
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2002 Locatie: Dorst/sittard Leeftijd: 45
|
Hoi Robert, Volgens mij was het via een searchengine of via modelvliegen.pagina.nl. Maar eigenlijk is het al zo lang geleden dat ik dat niet meer precies weet De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Groet, Jaap
__________________ You cannot solve a problem with the same thinking that got you into the problem in the first place (by Albert Einstein) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
modelvliegen.com
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2005 Locatie: pingjum-friesland Leeftijd: 67
|
van horen praten en modelduikboten was hier goed vertegenwoordigt het is een gezellig praat hoekje met veel div.ideen en bouw stijlen de een weet het nog beter dan de ander maar dat maakt het dan ook leuk hier groeten fred |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
Ik was op een ander forum met een vraag over charters en daar gaf iemand antwoord: "ga naar het modelbouw forum daar wordt je veel sneller geholpen met je problemen" en voila! Ik was hier.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
google? geen idee.. dacht het wel....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Ik als webmaster van de Baanbrekers zag ooit de link voorbij komen om op te nemen in onze link-lijst. In het begin vond ik het niet veel maar later toch ingedoken in deze zeer grote community.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
zweefende peter stuurde mij hier heen en als ik mensen tegen kom en die zien mij vliegen en ze vragen wat info eindig ik altijd van kijk eens op het modelbouw forum heel veel info en ook zeer gezelig
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 73
|
Ik was met GOOGLE aan het zoeken naar de sleper Amsterdam en kwam daar dit forum tegen. Groetjes Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Beemster (Noord Holland) Leeftijd: 34
|
Ik ben hier gekomen via modelvliegen.pagina.nl Bedankt hoeveel werk iedereen hier insteekt. Ik kijk veel op het forum en heb er al een hoop info van afgehaald als beginend modelbouwer. Regards. Alex |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 64
|
Ik hoorde van modelbouwforum.nl via de vertegenwoordiger van Graupner, die het weer had gehoord van de vertegenwoordiger van Robbe, die het weer had gehoord van winkeliers, die het weer hadden gehoord van klanten. Zo zie je maar, met mond-tot-mond reclame bereik je uiteindelijk iedereen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |