![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Of het nu echt superveel gaat schelen in snelheid weet ik niet, in theorie wel. Ben al lang blij dat het zonder complicaties is verlopen!
__________________ |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Hulde!!!
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Tja gaat goed.. houden zo!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
merk nog niet echt veel verschil, maar misschien komt het later nog wel. alles is tenminste probleemloos gelukt(toch?).
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Robert, Gefeliciteerd, dat alles zonder problemen is verlopen ! Of het sneller is ? Ik merk het niet, want ik heb net een nieuwe snelle computer gekocht, 64 bits, 3 weken oud. Supersnel !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 29 september 2011 om 22:05 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Lijkt vlekkeloos te gaan en gegaan te zijn
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Dank u allen, de snelheid is denk ik niet meer zo'n supergroot probleem. Het heeft ook vaak te maken (toch) met de pc's en config van de gebruiker/lezer. Blij dat het goed is gegaan. Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |