![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | ||
| |
| | #62 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Ik heb door jouw gez**g speciaal eens op de links van burp geklikt en die hebben niets met commercie te maken. Is zelfs een link naar midden in een draadje . . . . Als je nu zo gepikeerd bent dat je je gratis reclame kwijt raakt na al die jaren, dan wordt je toch sponsor van dit forum. Houd op met zeiken en profiteren van het buiten alle waarden en normen hier je reclame te maken. Door mensen als jij moeten er nu weer regels komen. Ik meen dat er nog een printplaten hobbyist bezig is ook, maar dat geheel terzijde. Zo dat moest er even uit. Kom je na een dag lekker buiten spelen op het forum lees je nog steeds dat gedram over welles nietes , ja maar hij wel en ik niet. Ga gewoon modelbouwen of werken voor je geld. Proost.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| |
| | #63 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Tot oktober heb ik een banner hier gehat en heb voor mijn reclame betaald. En als ik mijn mening hier schrijf word ik gelijk als zeikert afgestempeld . Gewoon alle berichten lezen . En werken doe ik al mijn hele leven voor mijn geld . Proost Mvg Johan | |
| |
| | #64 (permalink) | |
| Citaat:
Deze ene richtlijn zou de twee laatste regels mbt handtekeningen/onderschriften kunnen vervangen. (twee vliegen in één klap Het is een gedachte/optie, misschien niet de juiste oplossing.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | ||
| |
| | #65 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
Citaat:
Dat draadje over het herstel van een bootje heeft niets van doen met deze discussie (buiten dat deze al is gevoerd) Mijn avatar? Daar staat een woord hoosmatroos in ja. Dat is toevallig mijn logo. Niets met modelbouw te maken en al helemaal niet aanklikbaar. Dat betekent dat jouw complete forumnaam gewijzigd moet worden? Maar ik ben niet de lulligste, ik haal mijn avatar zo weg, doe jij hetzelfde met de links in je onderschrift? Een man een man, een woord een woord, nu kijken of je daar in meegaat.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| | #66 (permalink) |
|
Zo, avatar is weer aangepast naar mijn allereerste avatar op dit forum, nu nog even wachten op de aanpassing van jouw handtekening johan.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #68 (permalink) |
|
Redbull = vliegman zo te zien? Ik weet niet waarom je een dergelijke opmerking plaatst maar het slaat in ieder geval nergens op.
| |
| | #69 (permalink) |
|
Johan
| |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Dit wordt een ietwat stekelig draadje, nergens voor nodig toch? BTW Pam/lovage van GensAce o.i.d. wil mij toevoegen als vriend, weet iemand toevallig haar leeftijd, haarkleur en maten?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| |
| | #71 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Hoezo stekelig? Als je in Robert's huiskamer leeft volgens de wensen en regels is er toch niets aan de hand?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Er staat ergens geschreven haal eerst die balk uit je eigen oog voordat je de splinter uit een andermans oog wilt verwijderen . Sjees , Wat ik hier weer lees allemaal .regels zijn regels punt . Een normale user zal er nooit last van hebben ,nooit . Je kunt ook andere fora bezoeken . Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| | #74 (permalink) | |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
__________________ | |
| |
| | #75 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Mensen ik schrik een beetje van alle commotie, laten we wel wezen, het internet is er natuurlijk voor om informatie uit te wisselen, links naar eigen prive-sites hebben altijd gemogen, en dat zal uiteraard ok zo blijven.. Ga mij echter niet op de letter nauwkeurig wijzen op regeltjes, ik mag er toch vanuit gaan dat we allemaal zelf toch ook enig verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Dit draadje gaat dicht, de boodschap is duidelijk Iedereen dank voor zijn bijdrage. Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |