![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Beste Medeforummers, Ik/Wij gaan in de komende tijd scherper toezien op handtekeningen/onderschriften welke worden gebruikt op het forum, de regelgeving alhier is als volgt: 4. Onderschrift/Handtekening/Avatars, wat mag? - Maximaal 3 regels in normaal tekstformaat, hiermee worden grote lettertype's bedoeld. (groter dan standaard) - Geen plaatjes en of banners, uitgezonderd smileys welke via het forum worden aangeboden. - Handtekeningen mogen geen verwarring / onleesbaarheid van de posting veroorzaken. - Uiteraard gelden ook hier de algemene fatsoensnormen. - Geen links of verwijzingen naar RC-Winkels/Webshops die niet als sponsor/adverteerder op het forum actief zijn. - Geen links of verwijzingen naar andere RC-Fora, niet dat we geen concurentie dulden, maar om irritante ledenwerving te voorkomen. Helaas kan ik geen technische mogelijkheden inbouwen om bovenstaande regels af te dwingen. Omdat ik en de mods de tijd moeten verdelen over alle vlakken van het forum is er geen prioriteit geweest ten aanzien van de handhaving op de regels voor de handtekeningen. Ik constateer echter dat er onderhand toch een hoop handtekeningen op het forum rondzwerven die niet aan bovengenoemde regels voldoen. Vooral het plaatsen van links naar bedrijven is een veelvoorkomend iets wat ik zelf als persoon en beheerder niet wil.. Een sponsor van de gebruiker is niet altijd een sponsor van het forum. Ik verzoek eenieder om na te kijken of zijn handtekening voldoet aan de regels. Pas dit zonodig aan. Om onduidelijkheid te voorkomen wil ik stellen dat na 1 november aanstaande, wij handtekeningen welke niet aan de regels voldoen zullen aanpassen of verwijderen.. Dit doen wij liever niet uiteraard, dus vraag ik nederig om jullie medewerking. Robert
__________________ Laatst gewijzigd door Robert; 19 oktober 2011 om 07:28 |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Melden is prima. Preventief controleren is veel werk. We gaan uit van de medewerking van alle leden en hopen dat degene die het niet hebben aangepast dit bericht niet hebben gezien of het vergeten is. Hopenlijk blijft het bij een klein aantal.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
"normaal tekstformaat" sorry voor mijn n00b vraag maar is dit kwa grote ? dus geen hele grote letters wel kleiner bijvoorbeeld ? Dank Ray ! EDIT Dank je wel Robert vraag is beantwoord ! Laatst gewijzigd door ExtremeBB; 18 oktober 2011 om 19:58 |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Verwijzingen naar soortgelijke fora??
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| |
| | #9 (permalink) | |||
| Lid sinds: 22 september 2009 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 45
| Citaat:
Citaat:
, zal mijn zinsopbouw wel zijn.Wat ik bedoel is dat in de handtekening van Robert 4 keer een Citaat:
| |||
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ik denk dat Robert met plaatjes bedoeld, geen banners/grote afbeeldingen (met of zonder link) die overheersend in een post aanwezig kunnen zijn.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== Laatst gewijzigd door Robbie TPC; 18 oktober 2011 om 16:34 Reden: tiep vautje | ||
| |
| | #11 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
| Citaat:
Simpel op te lossen door Citaat:
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. | ||
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
En waarschijnlijk bedoelt hij ook 1 of meerdere linken/verwijzingen naar 1 of meerdere webshop(s) en/of rc-winkel(s).... maar het staat er niet. ![]() | |
| |
| | #13 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | ||
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Iedereen....? ben ik niet zo zeker van. Ik denk ook wel te begrijpen wat er misschien bedoelt wordt, maar daar zijn regels niet voor. Gezien mijn handtekening snap ik ook niet waarom ik er over begonnen bent. | |
| |
| | #15 (permalink) | |||
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Citaat:
Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • diy motor group • Cumulus MFC • Ik vind die kleinere letters wel handig, het valt op zonder de aandacht af te leiden van de feitelijke reactie. Citaat:
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 18 oktober 2011 om 18:20 | |||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |