![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Beste mede forumleden, Naar aanleiding van een bericht een poosje terug over het gebruik van dubbele accounts, met name in de zweefhoek, zijn we een onderzoek gestart. We hebben besloten om het volgende account inclusief 3 alterego's op te ruimen. Het gaat daarbij om een en dezelfde gebruiker. Wie daar achter steekt weten we niet maar hij vertoont zeer ongewenst gedrag. R0bNijhuis, KareldeK, Philippe Henry en Dominee Gremdaat. Het gaat hier niet om een gebruiker die toevallig een keer een extra account heeft aangemaakt maar iemand die dit moedwillig doet om de boel te lopen stoken. Helaas zijn er mogelijkheden om dit te omzeilen maar we gaan kijken hoe we een en ander verder dicht kunnen zetten voor dit soort ongewenste bezoekers. Aangezien we niet altijd 100% zekerheid kunnen hebben maar we meestal op te veel "toevalligheden" stuiten roepen we ook de hulp in van de leden hier. Heb je het sterke vermoeden dat er iemand met dergelijke praktijken bezig is, meld dat dan aan ons, wat voorbeelden zijn dan zeer welkom. Wij gaan dan verder bekijken wat we ermee moeten doen. Laat ons in een ding duidelijk zijn, we tollereren dit niet en treden streng op tegen overtreders. We willen geen heksenjacht starten maar we willen het wel gezellig houden hier. Helaas zijn deze elementen hier meestal niet met dezelfde reden. Wij hopen op jullie medewerking.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire Laatst gewijzigd door Burp; 4 december 2011 om 12:51 |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
IP adressen zijn de faken met proxies en inbelverbindingen. Met 1 internetverbinding, een "gratis" inbelverbinding op je thuis telefeen en de 3 GSM's die een huishouden kent is het makkelijk om onder een ander IP te rotzooien.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Citaat:
Jawel, ga jij het nog uitleggen ook
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 december 2011 om 00:31 | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Het idee om liefst vier accounts te openen, alleen om te komen stoken. Het moet niet gekker worden. Het is ook eigenlijk verbluffend hoe lang sommige mensen over hun tiende levensjaar doen... Succes met het opsporen van dit soort gedrag of liever nog, het voorkomen ervan.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Het is alleen jammer dat we er alweer zoveel aandacht aan geven. Iedere getikte letter is er een teveel voor die kleuters. Gewoon negeren dit soort badgasten!! Het gaat helemaal nergens over.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Beschouw het maar als je hart luchten. E้n zo'n schooier heeft onder mijn naam iemand anders in het te koop forum proberen te n**ien. En die naam was zeer doelbewust gelijkend op mijn naam gekozen. Mijn naam is ron van sommeren, hij gebruikte ron_van_sommeren. De liggende streepjes zie je nooit omdat namen onderstreept worden. En dan ook nog flink liggen zieken via PB's. Ben blij dat er flink, en publiekelijk, tegen opgetreden wordt, dan heeft dat volk ook iets uit te leggen op meetings, in dit geval DLG meeting. Als ze al geaccepteerd worden.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik wil hier even een kleine officiele reactie geven, Als blijkt dat er moedwillig een account word aangemaakt om een andere user mee te beschadigen is het logisch dat ik /wij daar tegen optreden. Het kan echter ook voorkomen dat er daadwerkelijk iemand zich aanmeld op het forum die toevallig dezelfde naam heeft... in theorie is dat mogelijk natuurlijk.. Ik neem aan dat in dergelijke gevallen de mensen zelf zo verstandig zijn om daar onderling uit te komen... regel blijft wel, wie het eerst een naam claimt is in mijn ogen de grootst belanghebbende.. Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |