![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Helaas helaas, Moderatoren EricW en Dannyvg stoppen er mee.. Beide wil ik heel hartelijk danken voor hun inzet en tijd. Met name Eric heeft aangegeven zeer teleurgesteld te zijn in enkele leden die hem verwijten maken die gewoon niet waar zijn. Helaas begeef je je als moderator/beheerder veelvuldig in de frontlinie en moet je voor jezelf gaan plussen en minnen of je dit nog wel wilt. Ik respecteer het besluit in ieder geval. Ik wil beiden danken voor het modereren van het Heligedeelte en hun input. Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Dit vind ik dus echt heel jammer beiden mods heb ik alleen maar goeden dingen van gezien, kan zijn dat ik ook wel is tegen in ben gegaan, ik hoop niet dat ik ook de reden ben anyway , ik wil jullie zeker graag bedanken voor jullie inzet !!! en excuus als ik ooit erg negatief ben geweest ! Blijf wel posten he ! Groet Ray..... Laatst gewijzigd door ExtremeBB; 9 december 2011 om 17:49 Reden: Een zin klopte niet helemaal.... |
|
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Heren, bedant voor jullie inzet, heel jammer dat jullie vertrekken... Helaas, maar ik respecteer jullie keuze...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ook hier heel jammer dat jullie stoppen maar wel begrijpelijk, het moet wel leuk blijven. Beide dank voor de inzet, niet alleen voor maar zeker ook achter de schermen.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Eric en Danny bedankt voor jullie inzet. Jammer dat jullie zijn gestopt ! Wie weet tot later.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Heren bedankt en ik begrijp jullie beslissing, vanwege de zaken die in de eerste post gemeld worden begin ik er niet aan. De taak als moderator is een toevoeging (en helaas noodzakelijk) van een forum maar diverse forumgebruikers vatten zaken verkeerd of te persoonlijk op .Spreek jullie absoluut nog eens op een meeting |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Beide bedankt!! Hopelijk wordt het in 2012 weer wat gezelliger op het forum en behouden we allen het plezier van de hobby...
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Eric & Danny: Jammer. Maar: je moet soms inderdaad gepantserd zijn om het werk van mod uit te kunnen voeren. Ik begrijp jullie besluit. Succes met de modelbouw; je hebt er nu meer tijd voor! Geniet ervan.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, Belgi๋ Leeftijd: 40
|
Vind ik ook zeer jammer. Capabele mods die het goed meenden met het modelbouwforum. Bedankt voor jullie inspanningen !
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Bedankt jongens, er was NIETS aan te merken op jullie modereren
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 35
|
Jammer dat deze heren stoppen........... Bedankt voor het modereren heren Vlieggroeten: Arjan
__________________ Align Trex 600 Pro Limited Edition Gasoline Conversion/Align Trex 600 EFL Pro 12S/Align Trex 700 E 12S/Align Trex 700 Nitro (Flying by RMF Friendship Dalfsen) |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Mag hopen dat de betreffende leden nog eens bij zichzelf te rade gaan... Groet, Theo | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Ik heb zelf wel eens met EricW te maken gehad (zowel vriendelijk, als minder vriendelijk, redelijk en minder redelijk) waarbij de ene miscommunicatie op de andere gestapeld werd, uitmondend in een curieus conflict waar niemand echt veel wijzer van geworden is. Nu is dat gelukkig al vergeven en vergeten, maar het geeft je wel te denken. Desondanks is de taak van een moderator sowieso vrij ondankbaar wanneer je alles meent persoonlijk te moeten opvatten. Maar daarin is hij niet de enige. ![]() Overigens mijn oprecht en volledig respect voor EricW voor wat betreft zijn situatie en keuze te stoppen met modereren. Bedankt! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |