![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 april 2005 Locatie: Nederland
|
Toch wel grappig dat iedereen de moeite neemt om dit te lezen en zich er ook daadwerkelijk over gaat frustreren, terwijl niemand verplicht is hierop te reageren.... Komop zeg zoek allemaal wat anders te doen dan hier een beetje ruzie lopen maken...
__________________ Heldhaftig, Vastberaden, Barmhartig. |
| |
| | #77 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Helemaal mee eens, een beetje jammer dat er zeer vervelende users hier zijn die na de op nieuw gegeven ban, toch nog een negatieve reactie plaatsen over de opnieuw gebande, wetende dat die persoon niet kan terug reageren, dat is een schot in de rug. Dat zegt meer over de users die een nagatieve reactie plaatsen over de gebande als over de gebande zelf. Robert plaatst een kerstmailing, hij had er gelijk een slotje op moeten doen, dan was dit ook inderdaat een kerstmailing geweest, nu is het ordy en er zijn er maar weinigen die deze kerstmailing respecteren incl sommige mods en ex mods Gr Japioo |
| |
| | #78 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
We gaan ons maar een beetje meer op de Meetings concentreren Japioo in 2012 . Terug naar oude tijden . De sfeer word hier steeds onvriendelijker hier. Er zijn gewoon teveel mensen hier die de waarheid niet verdragen . Mvg Johan |
| |
| | #79 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
De reden dat die mailing niet gelijk op slot ging, al heb ik dat wel heb overwogen, is dat als ik dat doe mijn mailbox ook weer volloopt met vragen waarom mensen niet mogen reageren... oftewel, linksom niet goed, rechtsom niet goed.. Draadje gaat nu wel dicht, er is blijkbaar altijd wel iet om negatief op terug te vallen, zou ook gek zijn als dat niet zo is. Mijn intentie en bedoeling is nog steeds, om gewoon iedereen hier op het forum gewoon een goede kans te geven om hier weer gezellig mee te doen, als je daar voor jezelf reden toe hebt dat dat niet kan, doe dat dan niet... Mooi he, niks is verplicht! Ook niet het meediscussiėren hier.. zo moeilijk is het niet... Dus, intensie was en is, om gewoon met elkaar normaal om te kunnen gaan, dat kunnen we in real life ook.. Ik persoonlijk heb geen zin om in ons 10-jarig jubilieum meer negatieve dan positieve energie in ons forum te steken. Daar doe ik mijn best voor uiteraard. Robert, die nu wel een slotje op deze draad zet.
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |