![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Iedereen zal begrijpen dat het onderhouden en online houden van een site als modelbouwforum.nl een hoop geld kost. Deze kosten worden voor een groot deel gedragen door de advertentie-inkomsten van de banners die hier online staan. Daarnaast is er hiervoor het vriendenprogramma opgezet. Afgelopen middag heb ik een hele hoop achterstallige administratie gedaan en bleken een heleboel abonnementen reeds lange tijd verlopen te zijn. In dit forum zit een mooi stukje software om geheel automatisch zonder mijn tussenkomst vriend van forum te worden, deze is te benaderen via "gebruikersinstellingen" (linksboven) en dan onderaan "betaalde abonnementen". Helaas is dit nu alleen nog functioneel voor mensen die paypal gebruiken. Ik werk aan een Ideal implementatie maar dat kost meer tijd dan gedacht. Om dit gat te vullen is het ook mogelijk om handmatig vriend van het forum te worden. Dit kost 17,50 euro per jaar, en je krijgt er zowieso dit voor: - een mooie status "vriend van modelbouwforum.nl" bij je naam - ruimte voor 750 foto's in de foto upload - ruimte voor 750 Priveberichten in de PB-Inbox. - 50 showcases per categorie in plaats van 5 voor gewone users. In de nabije toekomst zullen er ook andere voordelen bijkomen. Het allerbelangrijkste is echter dat je helpt het het forum in de lucht te houden. Om vriend te worden kun je 17,50 euro overmaken naar rekening 59.76.30.550 ten name van modelbouwforum.nl te Eibergen. VERMELD HIER DUIDELIJK JE FORUMNAAM BIJ!!! Anders kan ik je betaling niet koppelen aan je account. Stuur mij sowieso even een e-mail als je dit bedrag hebt overgemaakt, dan kan ik je nog sneller tot vriend slaan. Voor mensen in het buitenland: IBAN NL22ABNA0597630550 BIC Nr. ABNANL2AIk reken op jullie, wij als beheerders en de moderators steken een hoop van onze vrije tijd in dit forum en vooral in wat daar allemaal bij komt kijken, jullie bijdragen worden zeer gewaardeerd! Heb je vragen over het vriendenprogramma, of klopt er wat niet, stuur me dan een e-mail -> robert@modelbouwforum.nl Robert Laatst gewijzigd door Robert; 17 juni 2010 om 23:19 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Kleine toevoegingen voor onze vrienden in het buitenland, Het Iban en Bic nr! IBAN NL22ABNA0597630550 BIC Nr. ABNANL2AIk kreeg hier al een aantal mails over binnen, bij deze! Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| vriend |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |