![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Haha, ik dacht al, wie is deze meneer nu weer maar je hebt het draadje verplaatst hier naartoe blijkbaar
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ik zit nog op mijn werk en het petje ligt thuis
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Wat nou lef, ik laat mijn porem dus wel gewoon zien ![]() ![]() Zo uit mijn werk, enveloppe open, dochter mijn mobiel in de handen gedrukt en foto maken maar, who's next?
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Strak int pakkie Burp!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ja, past niet bij het petje eigenlijk. Meestal meteen mijn werkkleren uit en mijn ontspanningskleren aan
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Waarom heb jij 2 ?????? Boefje... Ik "baalde" al dat ik het petje had gekozen!, haartjes kort, en KOUD dat het nu is!~ Ik wil ook speciale toevoeging!!!!! Die is stoer!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 13 januari 2010 om 23:16 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
geweldig! hahaha, mod er op!!
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Middelburg (Zeeland) Leeftijd: 71
|
Mijn PORUM staat er al op en m'n pet ligt in de auto
__________________ Groetjes, Jan 3,14 + e www.atled.nl Vlieg het liefs met Electro Jets maar ga het nu iets rustiger aan doen Laatst gewijzigd door janneman; 14 januari 2010 om 14:40 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
|
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Zal vanaaf mijn porrum eens posten. Gister lagen er 2 pakketjes in de bus. 2 mutsen en 1 pet.. *denk pak het gewoon groots aan*
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |