![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
|
En ik ook
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ik wil ook wel zon muts. hhoe doen we dat?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Jongens, ik ben met een webshop bezig die zo snel mogelijk online komt! Robert
__________________ |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Die muts hier ermee haaha mijn oren bevriezen me van mijn hoofd. hoe kan ik hem in mijn bezit krijgen?
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Edit Citaat:
![]() ![]() Zonder gekheid , het onderhouden van zo,n forum kost veel geld . En als een beheerder van een forum van 17000+ leden daar een stuiver van overhoud vind ik normaal als je er ook 7 dagen in de week mee bezig bent . Die 17,50 is goedkoper als een jaarabo van de FMT en hier staat veel meer in. En ga de uitgever van de FMT maar eens een vraag stellen. Mvg Johan
__________________ Laatst gewijzigd door plotterwelt; 9 januari 2010 om 21:53 Reden: Edit | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Mensen, Ik ben bezig met een webshop, maar ik wil jullie niet vast de mogelijkheid onthouden om een pet of muts te bemachtigen. Prijs per pet of muts is in beide gevallen 12,50 euro. Van beide zijn er maar beperkt beschikbaar. Mocht er genoeg belangstelling zijn zal ik a.s.a.p bij bestellen. Mail mij je adres, wat en hoeveel je wilt. Maak geen geld over, ik voeg er een factuur bij welke je moet betalen bij ontvangst. Dus ook geen geld van tevoren overmaken. Ik ga anders mensen teleurstellen die wel betaald hebben maar dat dan het spul op is.. Verzendkosten zijn 2,50, zowel voor Belgi๋ als voor Nederland. Dus besteld je een pet of een muts,.. 12,50 + 2,50 = 15 euro. Die 2,50 is per verzending, ongeacht de hoeveelheid artikelen. Ik werk ondertussen door aan de webshop. Mail mij op robert@modelbouwforum.nl Robert
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |